“God mat”
Anmeldelse av Castelle

Castelle
Vurdert som nr. 44 av 61 Restauranter i Arendal
Anmeldt 19. juli 2020

Meget god mat, hyggelig sted. Rask og god service. Byens beste biff restaurant. Kan trygt anbefales.

1  Takk, 54oddj

Anmeldt 18. juli 2020

Bestilte noen tapasretter til lunsj, scampi retten var veldig god! Kyllingvingene derimot var kalde og det tok lang tid for å i det hele tatt få en meny.
Det var ikke i nærheten av en meter i mellom gjestene på uteserveringen. bordene var plassert altfor nærme hverandre som vanlig. Selv om de har plakater og skilt hvor de ber om at man holder en meter avstand..‍♀️

2  Takk, travelcathey
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende opplevelse, tapasen var stort sett ok, men kjøttboller var iskalde og potatas bravas var ikke ferdig. Hamburgeren og pommes fritesen var iskalde. Vi var der i nesten 2 timer og ble ikke spurt om påfyll av drikke eller dessert. Hyggelig sted og det var nok kelnere der men ingen som fulgte opp faste bord men virret litt rundt.

Takk, runek881
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

God cæsarsalat og burger, hyggelige servitører, hundevennlige ute (+)! Ok lokaler som bærer preg av at det er stappa utested i helgene og på kveldene.. Nydelig plassering i Pollen! Turistmagnet

Takk, fridaelvira
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Bra stemning men absolutt alle drinker er utvannet. Pluss i boken for at vi fikk nye etter klaging men det hjalp ikke. Vi drakk 7 drinker og kunne like gjerne drukket vann. 100% juks som utnytter korona krisen ved at man ikke får se dem blande drinker.

Takk, geoplav

Reisende som så på Castelle, så også på

Har du vært i Castelle? Del dine erfaringer!