“God Cesar salat med kylling og bacon”
Anmeldelse av Castelle

Castelle
Vurdert som nr. 44 av 60 Restauranter i Arendal
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Hurtig og grei bestilling. Fin beliggenhet på Langbrygga i Pollen i Arendal. Salaten og brødet smakte godt. Pris ca 150kr. Hyggelig og rask betjening. Minus på at markisen ikke var vanntett når det kom en regnbyge og at vi fikk vann i maten.

Takk, stigs152

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Castelle leverer. Fantastisk Tapas og god service fantastisk beliggenhet så Er man i Arendal så fortjener dette stedet er besøk.

1  Takk, Arendal-1966
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Restauranten hadde hyggelig og serviceinnstilt betjening. Nydelig mat, men kunne vært varmere. Rask servering av både mat og drikke. Fikk regningen umiddelbart etter forespørsel. Hyggelig å kunne sitte ute. Grei pris. Kommer gjerne igjen.

Takk, AnitaS749
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi stakk innom i går for ett glass i solen, og kom tilbake i dag for tapas til lunsj. Fantastisk service, veldig hyggelige og effektive servitører. Deilig mat og godt drikke. Vi kommer gjerne hit flere ganger!

Takk, AinaE-70
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Maten var antagelig ferdig laga før vi kom og ble kun varmet så vidt opp, alt var lunket, grunnet til antagelsene er at maten kom veldig raskt. Brødet til sandwichen var seigt. Ungene sin tapas var nesten kald. hyggelig folk som jobbet der. Men skuffet over maten.

Takk, idacecilie84

Reisende som så på Castelle, så også på

Har du vært i Castelle? Del dine erfaringer!