“Elendig organisert restaurant. Lang ventetid, maten servert til forskjellig tid. Lurvete opplevelse.”
Anmeldelse av Castelle

Castelle
Vurdert som nr. 48 av 65 Restauranter i Arendal
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Elendig organiser restaurant. Lang ventetid, deler av bestillingen blir glemt. Maten servert til forskjellig tid. Det komplette kaos.

Takk, Stamgjest3318

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Veldig dårlig service, helt ok mat.
Det tok lang tid før vi fikk bestille. Men maten kom overraskende fort.
Ble ikke spurt om vi ønsket noe mere da de ryddet bort etter mat.
Måtte gå til baren og spørre om å betale etter å ha ventet 15 min,
fikk beskjed om at en skulle komme til bordet. Kom en etterhvert, fikk ikke regningen, men servitøren tastet bare inn summen.
Jeg var da så lei at jeg ikke gadd å spørre.
Betalte og gikk.
Dette er et sted hvor de fyller på med folk også glemmer de at de da skal ha service....

Takk, grymeretheh
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Var her en varm ettermiddag i juni og satt ute i solen. Til tross for mange gjester så ble maten servert raskt og servitøren var eksepsjonell! Hoverdretten var over all forventing og det samme gjelder desserten. Vi kommer definitivt tilbake!

Takk, Sherpa09329212511
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

En varm sommerdag på brygga er aldri feil. Vi valgte Castelle da meny og pris passet for oss da vi ønsket variasjon.
En engelskmann med godt humør møtte oss, noe som bidro positivt.
Kan anbefale BBQ tallerkenen....jeg forstod raskt at jeg hadde gjort et godt valg.
Så at lasagnen var liten, og biffsnadderen hadde for mye brusk i kjøttet.
Jeg valgte is (kjedelig som jeg er) ....den kom forsinket og uten tilbehør...ref menyen.

Dette er absolutt verdt et forsøk !

Takk, G4851JSthomasg
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Når dette skrives rangeres restauranten som nr 36 av 49 restauranter i Arendal. Men det er vanskelig å tenke seg at 13 restauranter kan være dårligere enn dette.

Den ligger fint til, vi var seks personer og hadde bestilt bord. Kjøpte en flaske Chianti som sannsynligvis er den vondeste vinen jeg har smakt i Norge. Det inkluderer vin vi lagde selv som studenter. Men kjøpt er kjøpt.

Ventet deretter 1 time og 7 minutter på maten. I selskap med den vonde vinen.

Etter 50 minutter klagde vi og fikk vite at det var lang ventetid. Og først nå fikk vi tilbud om brød.

Når maten kom var potetene til ishavsrøya kalde og vasne, og fiske suppa var så kald at den måtte ut på kjøkkenet og varmes opp.

Hyggelig betjening, men anbefaler sterkt at du velger et annet sted å spise.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Nils-Roe

Reisende som så på Castelle, så også på

Har du vært i Castelle? Del dine erfaringer!