“Elendig service!”
Anmeldelse av Castelle

Castelle
Vurdert som nr. 48 av 65 Restauranter i Arendal
Anmeldt 20. august 2021

Styr unna!!! Den ene servitøren var ufin, snakka så høyt at du som gjest føler deg dum og liten, ingen blikk kontakt, null høflighet, ovenfra og ned holdning. Finn deg et annet restaurant, Mønsj for eks- helt nydelig sted

Takk, chammakc2019

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Uorganisert. Vanskelig å få kontakt med serveringspersonalet. Ingen system på betjening av bord. Kaldt tilbehør til maten.

Takk, christiansF6346CX
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Elendig organiser restaurant. Lang ventetid, deler av bestillingen blir glemt. Maten servert til forskjellig tid. Det komplette kaos.

Takk, Stamgjest3318
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Veldig dårlig service, helt ok mat.
Det tok lang tid før vi fikk bestille. Men maten kom overraskende fort.
Ble ikke spurt om vi ønsket noe mere da de ryddet bort etter mat.
Måtte gå til baren og spørre om å betale etter å ha ventet 15 min,
fikk beskjed om at en skulle komme til bordet. Kom en etterhvert, fikk ikke regningen, men servitøren tastet bare inn summen.
Jeg var da så lei at jeg ikke gadd å spørre.
Betalte og gikk.
Dette er et sted hvor de fyller på med folk også glemmer de at de da skal ha service....

Takk, grymeretheh
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Var her en varm ettermiddag i juni og satt ute i solen. Til tross for mange gjester så ble maten servert raskt og servitøren var eksepsjonell! Hoverdretten var over all forventing og det samme gjelder desserten. Vi kommer definitivt tilbake!

Takk, Sherpa09329212511

Reisende som så på Castelle, så også på

Har du vært i Castelle? Del dine erfaringer!