“Grei mat, men..”
Anmeldelse av Park Hotel Rjukan Restaurant - STENGT

Park Hotel Rjukan Restaurant
Beskrivelse: Park Hotel ligger midt i Rjukan sentrum. Restaurant, bar med alle rettigheter, pub og nattklubb. 20 minutter med bil til Hardangervidda og Gaustablikk-området.
Anmeldt 23. desember 2018

+ Vi hadde ikke høye forventninger grunnet hotellets svake omdømme, men det er få restauranter i Rjukan sentrum. Måltidet med hamburger + øl og vaniljeis med cashewnøtter og karamellsaus til dessert viste seg å smake bra. Ja, desserten smakte utmerket.

- Men lokalet var preget av slitasje og det var en del maur på gulvet som ødela litt for et ellers godt måltid og grei service.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Gudbrand T

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi kjørte forbi og stoppet for å kjøpe frokost på hotellrestauranten. Det fikk vi for 135kr pr pers. Vi tenkte at en hotellfrokost skulle smake. Vassen eggerøre. Opptint brød. Kokte egg som var så lite kokt at de var uspiselige. Ingen bacon og bare First Price pålegg (eller tilsvarende) slengt ut på noen fat. Dårlig utvalg.
Betjeningen var hyggelig, men snakket ikke norsk.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, K11NP
Anmeldt 31. august 2017 via mobile enheter

Cafe Amonia er hotellets restaurant og serverer ala-cart rundt lunchtider og utover kvelden. Trivelig og rent lokale. Maten er fra helt standard husmannskost via burger til biff. De har også thai-mat på menyen. Dette er særdeles godt og delikat. Anbefaler klart ett besøk uansett om du vil ha biff, burger eller thai-mat.

Dato for besøk: august 2017
Takk, CF_Storm
Anmeldt 22. august 2016

Service var bra, men maten var mindre bra. Fint lagt opp, men følelse av at maten var varmet opp....

Dato for besøk: august 2016
2  Takk, cathrinetittih
Anmeldt 17. august 2015

Familietur til mitt oppvekststed, nå på Verdensarvlisten (Gratulerer!). Utenlandsk servitrise med begrenset engelsk- og ingen norskkunnskap.Søt og hyggelig, men visste heller ikke forskjellen på rød og grønn karri, begge var relativt smaksfattige. Biffen var rimelig grei. Men fjellørreten-, den smakte ikke godt. Vi klaget og kokken skulle hentes, men dukket ikke opp ved bordet. Hvor ørreten var fisket kunne de heller ikke gi opplysning om. Vi fikk beskjed om at alle andre kunder syntes ørreten var god, men den ble ikke bedre av den grunn! Den gikk hel ut på kjøkkenet, og måtte betales med full pris! Hvem sa at kunden alltid har rett?

Dato for besøk: september 2014
3  Takk, 734janv