Rudi N J
59.2 km fra Kragero Sportell
Restaurant
Se flere hoteller i Kragero
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Bare en 15 minutters gåtur fra Kragerø sentrum finner du Kragerø Sportell - et rimelig overnattingssted for natten.

Kragerø Sportell er et overnattings-kompleks med motell standarder. Sportellet inkluderer frokost i prisen og til å være et motell er det ingenting å klage på frokostbuffeten.

Rom-standarden varierer veldig; rommene har veldig lav standard med køyesenger, mens leilighetene består av tre rom, kjøkken og eget bad.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, sebastian_weinholdt
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Skulle overnatte og fikk beskjed om å ha med sengetøy. Ved innsjekk fikk vi beskjed om at vi kunne benytte sengetøy og håndklær som var lagt frem. Da vi skulle sjekke ut, fikk vi likevel en regning på mer enn 500 kr på dette. De skulle forsøke å overføre dette tilbake , noe som ikke var vellykket. De prøvde flere ganger på kortet mitt og ble belastet ennå mer. Viktig å avklare pris på forhånd og sjekke faktura fØR betaling.
Ellers greie senger, rent og grei standard. Men velger nok hotell neste gang for denne summen

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, gurolisbethd
Anmeldt 21. juli 2019

Vi bestilte 2 netter på Kragerø sportell. Dette er min værste opplevelse så langt. Det var 2 køyesenger der det var veldig vanskelig å klatre opp/ned. Det gjorde det ikke noe bedre at man måtte ta med/på sengetøy selv. Luften på rommet var ekstremt dårlig og det var veldig varmt. Vi prøvde å lufte men det var ikke nok, da vi luftet var det masse bråk så vi kunne ikke sove. De som lå øverst i køyesengene klarte ikke mer så de måtte legge seg på gulvet. Det var flere lyspærer som ikke funket og masse insekter på rommet. Vi klarte ikke holde ut mer etter en natt på rommet.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 1Jens234
Anmeldt 13. august 2018

Her var det god service, enkel og god frokost, flott beliggenhet ved havet. Vi skulle kun sove over ei natt og da var dette et gunstig sted, stille og rolig. Vi leide robåt for en billig penge, noe som var gøy for barna.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 89trygvek
Anmeldt 1. august 2018

Veldig hyggelig betjening, rent og pent, fin frokost. Vi kom fra en hytte, sà vi hadde med sengetöy og hàndklär, som ellers kan leies. Rommet var enkelt med sjöutsikt, men passer nok best for yngre par. Litt vanskelig med over-köye nàr man kommer opp i àra..
Grei gang-avstand langs sjöen inn til Kragerö, regn med 15-20'.
Nok av p-plasser og ok wifi

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Marco B