Priceline
Agoda.com
Fullt refunderbart før tor. 14. des.
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
Anmeldt 25. juli 2021

Skuffet, betalte kr 1795,- for et enkelt rom med to køyesenger (vi var to personer). Ikke aircondition; romnet på denne sommerdagen var som en badstu. Viften på badet fungerte ikke. Standard som et ungdomsherberge, men stiv hotelpris 😏

Takk, HansR727
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde nok ett vellykket opphold på Kragerø Spotell.
Bra beliggenhet, fint område, lett à komme til. Grei avstand til Kragerø sentrum.
Vi leide oss Sykler og syklet lett inn til Kragerø sentrum. Veldig bra service og var fin vei å sykle pà.
Stille og fredelig omràde.
Hyggelig betjening, god service.
Smart à ha booking av tid til frokost,i disse Corona tider. Det fungerte veldig bra og grei ordning.
Savnet vafflene de bruker å ha.
Ellers veldig bra.

2  Takk, Guccilpa
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vår familie på 4 tilbrakte 3 netter på sportellet som en liten ferie i midten av juli. Prisen for økonomirommene var det ikke noe å si på, men standarden var dog deretter. Vi visste dog at vi dro til enkle rom på forhånd med køyesenger, og hadde ikke høyere forventninger.
Det eneste minuset vil jeg si at vi savnet ett lite kjøleskap på rommet. Det hadde gjort seg.
Ellers var det trivelig og hjelpsom betjening, som trekker oppholdet godt opp, og god frokost.

1  Takk, Rudi N J
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Bare en 15 minutters gåtur fra Kragerø sentrum finner du Kragerø Sportell - et rimelig overnattingssted for natten.

Kragerø Sportell er et overnattings-kompleks med motell standarder. Sportellet inkluderer frokost i prisen og til å være et motell er det ingenting å klage på frokostbuffeten.

Rom-standarden varierer veldig; rommene har veldig lav standard med køyesenger, mens leilighetene består av tre rom, kjøkken og eget bad.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, sebastian_weinholdt
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Skulle overnatte og fikk beskjed om å ha med sengetøy. Ved innsjekk fikk vi beskjed om at vi kunne benytte sengetøy og håndklær som var lagt frem. Da vi skulle sjekke ut, fikk vi likevel en regning på mer enn 500 kr på dette. De skulle forsøke å overføre dette tilbake , noe som ikke var vellykket. De prøvde flere ganger på kortet mitt og ble belastet ennå mer. Viktig å avklare pris på forhånd og sjekke faktura fØR betaling.
Ellers greie senger, rent og grei standard. Men velger nok hotell neste gang for denne summen

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, gurolisbethd