Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 18.08.22
FindHotelUSD 157
Anmeldt 3. april 2021 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold på hotellet. En suite for oss voksne og et vanlig rom for barna. Suiten var stor, med kjøkken stue og stor terrasse. Men soverommet var mikroskopisk med en veldig liten seng. Badet kunne også vært bedre. God frokost og bra internett. Beliggenheten er helt topp.

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, h_konh180
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Idyllisk beliggenhet i vakre Kragerø. Beliggenheten koster! Litt stive priser i forhold til standard. Mange ulike rom. Slitt og trenger helt klart nå en runde med oppussing. Lite hotell med følelse av å bo på et gjestgiveri. Små bad. Vårt bad (rom 206) hadde et dusjforheng som luktet surt. Det bør de virkelige bytte ut eller vaske nå! Ellers var det rent og fint. Hyggelig service både fra han som tok imot oss (nattevakt ) og hun som sto i resepsjonen. Frokosten var også bra! Varme og ferske rundstykker. Med oppussing så blir dette hotellet tipp topp!

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, benttte
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Beliggenheten er det ingen ting å si på, rett ved vannet og potensiale for fin utsikt om man får riktig rom. Til 2200 kr per natt ville vi forventet høyere standard. Rommet var veldig enkelt innredet og noen enkle grep ville løftet opplevelsen, som for eksempel noen ekstra puter, pledd, bedre belysning etc.

Vi har forståelse for at frokosten er noe begrenset grunnet COVID, men også her bør man kunne forvente en litt mer forseggjort løsning enn en papirpose med div. kuvertpålegg. Andre hoteller i samme prisklasse serverer frokost a lá carte, ved bordet.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, SimenNOR
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hotell beliggende i sentrum med restauranter og butukker rett utenfor. Beliggenheten gjør at alt av bråk, festbråk og høyrøstet folk høres og for oss bke det derfor veldig lite søvn. Hadde familierom ut mot gaten, null søvn. Fikk byttet til et enkelt dobbeltrom litt mere avskjermet men hjalp lite på søvnen, hørte alt av støy. Ingen aircondition ø. Bestill rom ut mot fjorden, kanskje litt roligere.
Litt slitte rom, bad og dusj elendig rengjort.
Frokosten var noen brødskiver, to kjeks, litt syltetøy, hvitost, salami og to kokte egg. Savnet frokostbuffé som myndighetene nå i ultimo juli hadde gitt tillatelse til.
For dårlig standard til å forsvare prisen på rommet, skuffende.

2  Takk, BearTrondheim
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En koselig tur og overnatting i Kragerø. Fantastisk beliggenhet midt i smørøyet. Vi koste oss på flere spisesteder langs brygga.
Fikk en leilighet med balkong ut mot havna.
Standarden på hotellet var helt grei. Hotell var nok litt slitt, og hadde trengt en oppgradering. Sengene hadde var helt okey. Nærhet til serveringsstedene skapte litt støy på natten.
Bra løsning på covid-frokost, pose med frokost, som vi spiste på verandaen.
Alt i alt en god hotell opplevelse.

2  Takk, hildeskovli