Anmeldt 11. juli 2020

Plassen ligger idyllisk til og har kort vei til Kragerø sentrum. Trang og uoversiktelig vei ut. Plassen har en fin leikeplass med forskjellige aktiviteter for barn i de fleste aldre, flott strand og flott badebasseng. Sanitæranlegget er stortsett reint å fint, men av enklere standar.
Det som virkelig trekker ned er måten plassen styres og organiseres. Peise fult, ofte 30-60cm mellom enheter, 6-8 enheter må dele ei 16amp sikring og selv sørge for strømfordelig via enkle forgreinere. Selv om plassen bogner over, slipper de inn folk for å se om de finner seg en plass og kjører rundt med vogna på slep. Dagen lang. Og folk med lite/ingen erfaring med campingdrift burde ikke stå i resepsjonen i høysesong når det koker rundt dem.
Anbefaler forsåvidt plassen, men IKKE i høysesongen desverre! Og prisen på 565kr pr døgn inkl alt er litt drøy når man må avtale med nabolaget når skal bruke over 400W og strompler i teltpluggen til naboen når man går ut døra er kansje i øverste grense?
Var på Moysand i Grimstad i fjor til ca samme prisen, og der var ting på stell. Generelt høy standar "all over" der.

Takk, Campingfrank1
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fullt av mennesker overalt på campingplassen.
vi dro inn her en kveld og hadde ikke muligheten til å snu.
et fint sted med en fin strand og sykkelavstand til kragerø sentrum som er en fantastisk sommerby, men campingplassen, nei.
det er ingen begrensninger når det gjelder avstand, mennesker står i klynger og lever praktisk talt oppå hverandre. Vi er nå uten strøm klemt mellom andre, alt for å komme inn så mange som mulig.
bassengområdet ser fint ut, men vi ønsker ikke å dra dit, det er mennesker overalt.

Det kan ha vært fint en annen sommer, men akkurat denne sommer føles alt bare galt.
Dusjene har kaldt vann og wifi fungerer ikke.

1  Takk, annarebeckaF
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Stor og fin familiecamping - stor lekeplass for barna. Minigolfbanen var rimelig sarva, burde vært reparert..
Stappfullt og litt «crowded» når vi var der i begynnelsen på Juli. Fint sanitæranlegg - men dårlig med varmtvann. Restauranten var stengt, ingen info om dette.. det var usikkert om den ville åpne i det heletatt i sommer.?? Kjekt om de hadde hengt opp beskjed om dette. Butikken hadde en del mat, men ikke noe ferske brød/rundstykker eller noe sånt. Kjøp med mat! En halv time å sykle til Kragerø - fin tur! Og kjempekoselig by. Kjempefin strand og brygge! Største trekkplasteret - oppvarmet basseng, veldig delikat.

Takk, 62lillians
Anmeldt 10. juli 2020

Plassen må man lete etter selv. De har ingen kontroll på hvor på campingen gjestene befinner seg. Vi ønsket å leie båtplass og fikk beskjed om at det gikk greit - når vi kom med båten fikk vi beskjed om at båten var for stor (5m lengde) og at total belastning på brygga var for stor - det sto mange andre båter der som var mye større og brygga er dimensjonert for store båter. Sanitæranlegget er alt for lite. Det finnes kun ett anlegg, så man må gå veldig langt. Inne på sanitæren finnes det kun én håndvask som har såpe - og én papirdispenser som da selvsagt var tom hele tiden. I dusjene er det nokså kaldt vann til tider og det er ikke mulig å skru på tempen.

Hadde vi ikke fått plass med så bra beliggenhet (og stort påtrykk på campinger ellers i ferien) hadde vi reist igjen etter første natten.

+ man kan dusje så mye man vil (dog i kaldt vann)
+ rent
+ liten strandlinje

Takk, 803henriettes
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Ser mange reagerer på at prisene er høye, og det er vi enige i. 515,- for to vokse i et bittelite telt uten strøm er drøyt. Dog fri dusj og tilgang til flott badeanlegg. Fin strand. Helt ok sanitærforhold. Rotete innsjekk og leting på egenhånd etter plass å bosette seg. Man kan ta seg til rette og breie seg ut, eller tvinge teltet helt opp i naboens. Et virvar av veier rundt på plassen. Dårlig håndtering av overfylt søplecontainer. Alt i alt 'greit nok', men definitivt ikke noe høyt terningkast.

1  Takk, Arve70