Anmeldt 27. juni 2021

Årets ferie ble planlagt til det vi trodde var en knallfin campingplass. Der tok vi feil. Hytta hadde særdeles dårlig standard, bassenget som skulle være åpent var stengt, hoppeputa som skulle være åpen var ødelagt, de ansatte hadde overhode ingen oversikt, og fra det ENDELIG var min tur til å sjekke inn, brukte vedkommende som møtte meg i skranken 20 MINUTTER på å få gitt meg nøkler og sengetøy. Han snakket ikke norsk, jeg fikk ingen informasjon om plassen eller ting som kan gjøres i nærområdet.
Vi kommer ALDRI til å besøke denne plassen igjen. Gir 1 stjerne for fin badeplass nede ved stranden.

1  Takk, IMadland
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Dårlig service og mye frem og tilbake. Måtte bytte plass på telt opp til flere ganger og mye kontrabeskjeder. Lite behjelpelige og generelt en uhyggelig opplevelse. Fint sted, og hyggelige besøkende, men ellers ikke mye å skryte av utenom det.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, saraandrassy
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Lå her en natt, fin plass, men veldig avsides og kronglete vei for å komme seg dit. Men fin strand med solstoler, og badeland for ungene, sklie og basseng. Bassenget var nokså kaldt enda det var sagt det skulle vere oppvarmet. God pizza i restauranten, som var åpen til 22 på kvelden. Ellers et elendig utvalg i butikken som tilhører campingen, med nokså stive priser der. Et stort minus var myyye brunsnigler!!!

2  Takk, FruSolskinn
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nå har vi sett det også. Dette er en perle ved kragerøs skjærgård. Alt lå tilrette.
Det er totalt kaos i driften. Dyreste teltplassen jeg noen gang har betalt. 565 kr og det for et sted hvor så og si ingenting var på stell. Prisen gikk opp midt i uka. Dem skylder på at dem er overbooka og det var grunnen. Jeg hadde gjerne betalt «maxpris» for teltplass jeg om ting hadde vært i orden. Men bassenget var kaldt(lovet oppvarmet) sklien ga beannsår pga lite vann i sklia.
ingen orden på hvor man skulle stå. «Bare finn dere en plass» eieren kjører sin veldig bråkete bil rundt og rundt hele dagen. Siste turen var halv 12. Ungene ble vekt.
Minigolfbanen er den mest ødelagte jeg noen gang har sett.
Resturanten var stengt.
Butikken var halvfull og overpriset.
Dusjen kald.
Ingen søppeldunker noe sted.
Ene kvelden fikk vi kjeft fordi vi grillet med vanlig grill. En med svak norskkunnskap påsto det bare var lov med engangsgrill dette er et fantastisk sted med store muligheter. Men det så vi desverre ikke noe til.
styr langt unna! Kommer aldri igjen.

2  Takk, Paal G
Anmeldt 11. juli 2020

Plassen ligger idyllisk til og har kort vei til Kragerø sentrum. Trang og uoversiktelig vei ut. Plassen har en fin leikeplass med forskjellige aktiviteter for barn i de fleste aldre, flott strand og flott badebasseng. Sanitæranlegget er stortsett reint å fint, men av enklere standar.
Det som virkelig trekker ned er måten plassen styres og organiseres. Peise fult, ofte 30-60cm mellom enheter, 6-8 enheter må dele ei 16amp sikring og selv sørge for strømfordelig via enkle forgreinere. Selv om plassen bogner over, slipper de inn folk for å se om de finner seg en plass og kjører rundt med vogna på slep. Dagen lang. Og folk med lite/ingen erfaring med campingdrift burde ikke stå i resepsjonen i høysesong når det koker rundt dem.
Anbefaler forsåvidt plassen, men IKKE i høysesongen desverre! Og prisen på 565kr pr døgn inkl alt er litt drøy når man må avtale med nabolaget når skal bruke over 400W og strompler i teltpluggen til naboen når man går ut døra er kansje i øverste grense?
Var på Moysand i Grimstad i fjor til ca samme prisen, og der var ting på stell. Generelt høy standar "all over" der.

Takk, Campingfrank1