Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Ingen covid restriksjoner og ingen smittevern i det hele tatt!
Spurte tidlig på dagen om det bare var å møte opp i restauranten for å se fotball EM og svaret var ja. Møtte opp før kampen men da var alle bordene reservert og måtte forlate restauranten mer en gang…
Kostet 515kr for et lite telt per natt.
Ingen oppmerking på teltplassene. Så hvis du ikke passet på, kunne noen andre ta parkeringen din…
Dårlig dekning med wifi.

2  Takk, Thafredrik
Anmeldt 27. juni 2021

Årets ferie ble planlagt til det vi trodde var en knallfin campingplass. Der tok vi feil. Hytta hadde særdeles dårlig standard, bassenget som skulle være åpent var stengt, hoppeputa som skulle være åpen var ødelagt, de ansatte hadde overhode ingen oversikt, og fra det ENDELIG var min tur til å sjekke inn, brukte vedkommende som møtte meg i skranken 20 MINUTTER på å få gitt meg nøkler og sengetøy. Han snakket ikke norsk, jeg fikk ingen informasjon om plassen eller ting som kan gjøres i nærområdet.
Vi kommer ALDRI til å besøke denne plassen igjen. Gir 1 stjerne for fin badeplass nede ved stranden.

1  Takk, IMadland
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Dårlig service og mye frem og tilbake. Måtte bytte plass på telt opp til flere ganger og mye kontrabeskjeder. Lite behjelpelige og generelt en uhyggelig opplevelse. Fint sted, og hyggelige besøkende, men ellers ikke mye å skryte av utenom det.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, saraandrassy
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Lå her en natt, fin plass, men veldig avsides og kronglete vei for å komme seg dit. Men fin strand med solstoler, og badeland for ungene, sklie og basseng. Bassenget var nokså kaldt enda det var sagt det skulle vere oppvarmet. God pizza i restauranten, som var åpen til 22 på kvelden. Ellers et elendig utvalg i butikken som tilhører campingen, med nokså stive priser der. Et stort minus var myyye brunsnigler!!!

2  Takk, FruSolskinn
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nå har vi sett det også. Dette er en perle ved kragerøs skjærgård. Alt lå tilrette.
Det er totalt kaos i driften. Dyreste teltplassen jeg noen gang har betalt. 565 kr og det for et sted hvor så og si ingenting var på stell. Prisen gikk opp midt i uka. Dem skylder på at dem er overbooka og det var grunnen. Jeg hadde gjerne betalt «maxpris» for teltplass jeg om ting hadde vært i orden. Men bassenget var kaldt(lovet oppvarmet) sklien ga beannsår pga lite vann i sklia.
ingen orden på hvor man skulle stå. «Bare finn dere en plass» eieren kjører sin veldig bråkete bil rundt og rundt hele dagen. Siste turen var halv 12. Ungene ble vekt.
Minigolfbanen er den mest ødelagte jeg noen gang har sett.
Resturanten var stengt.
Butikken var halvfull og overpriset.
Dusjen kald.
Ingen søppeldunker noe sted.
Ene kvelden fikk vi kjeft fordi vi grillet med vanlig grill. En med svak norskkunnskap påsto det bare var lov med engangsgrill dette er et fantastisk sted med store muligheter. Men det så vi desverre ikke noe til.
styr langt unna! Kommer aldri igjen.

2  Takk, Paal G