Anmeldt 17. juli 2021

Nesten ufremkommelig med campingvogn til en campingplass, trang campingplass både med og uten mover, slitent og skittent sanitær, kun nødvendig service, men flotte omgivelser og flott strand. Kort avstand til Kragerø sentrum, men uansett ikke en campingplass vi kommer til å besøke igjen.

Takk, 986runem
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Ingen covid restriksjoner og ingen smittevern i det hele tatt!
Spurte tidlig på dagen om det bare var å møte opp i restauranten for å se fotball EM og svaret var ja. Møtte opp før kampen men da var alle bordene reservert og måtte forlate restauranten mer en gang…
Kostet 515kr for et lite telt per natt.
Ingen oppmerking på teltplassene. Så hvis du ikke passet på, kunne noen andre ta parkeringen din…
Dårlig dekning med wifi.

2  Takk, Thafredrik
Anmeldt 27. juni 2021

Årets ferie ble planlagt til det vi trodde var en knallfin campingplass. Der tok vi feil. Hytta hadde særdeles dårlig standard, bassenget som skulle være åpent var stengt, hoppeputa som skulle være åpen var ødelagt, de ansatte hadde overhode ingen oversikt, og fra det ENDELIG var min tur til å sjekke inn, brukte vedkommende som møtte meg i skranken 20 MINUTTER på å få gitt meg nøkler og sengetøy. Han snakket ikke norsk, jeg fikk ingen informasjon om plassen eller ting som kan gjøres i nærområdet.
Vi kommer ALDRI til å besøke denne plassen igjen. Gir 1 stjerne for fin badeplass nede ved stranden.

1  Takk, IMadland
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Dårlig service og mye frem og tilbake. Måtte bytte plass på telt opp til flere ganger og mye kontrabeskjeder. Lite behjelpelige og generelt en uhyggelig opplevelse. Fint sted, og hyggelige besøkende, men ellers ikke mye å skryte av utenom det.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, saraandrassy
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Lå her en natt, fin plass, men veldig avsides og kronglete vei for å komme seg dit. Men fin strand med solstoler, og badeland for ungene, sklie og basseng. Bassenget var nokså kaldt enda det var sagt det skulle vere oppvarmet. God pizza i restauranten, som var åpen til 22 på kvelden. Ellers et elendig utvalg i butikken som tilhører campingen, med nokså stive priser der. Et stort minus var myyye brunsnigler!!!

2  Takk, FruSolskinn