Anmeldt 18. juli 2021

Veien inn til campingplassen var nesten ufremkommelig, det er knapt mulig å møte andre kjøretøy på veien ned dit (med campingvogn) og når man først hadde svingt av veien var det ingen vei tilbake. Innsjekkingen var ett totalt kaos, og til tross for munnbind påbud i Kragerø så var alt av smittevern tiltak ikke eksisterende.

Plassene er ikke merket opp og det virket som om de stappet inn mest mulig og har null kontroll på hvor mange som er der eller hvor man plasserer seg. Folk ble også plassert i innsjekk/resepsjonsområdet med vogner. Veiene inne på campingplassen er trenge og bratte - Lite egent for campingvogner , det er for gjort å skure nedi. Vi ble plassert oppå ett platå med 3-4 meter fallhøyde ut i ei steinrøys uten noen form for sikring, noe som er lite egnet for barnefamilier. Syntes også at prisene er noe høye med tanke på standarden.

Sanitæranleggene er preget av slitasje og dårlig renhold, samt at vannet i dusjen på dametoalettet er iskaldt. Det var kun en vask som hadde såpe tilgjengelig for håndvask etter toalett besøk. Her var det også mye kø og kaos til en hver tid.
Butikken i resepsjonen hadde ett rart utvalg av varer, ikke slik man normalt har på andre plasser , så vil anbefale å handle med mat.

Stranda derimot var en hyggelig liten bukt med hvit sand. Avstanden til Kragerø sentrum var kort og utsikten var fin.

3  Takk, 443sirip
Anmeldt 17. juli 2021

Nesten ufremkommelig med campingvogn til en campingplass, trang campingplass både med og uten mover, slitent og skittent sanitær, kun nødvendig service, men flotte omgivelser og flott strand. Kort avstand til Kragerø sentrum, men uansett ikke en campingplass vi kommer til å besøke igjen.

Takk, 986runem
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Ingen covid restriksjoner og ingen smittevern i det hele tatt!
Spurte tidlig på dagen om det bare var å møte opp i restauranten for å se fotball EM og svaret var ja. Møtte opp før kampen men da var alle bordene reservert og måtte forlate restauranten mer en gang…
Kostet 515kr for et lite telt per natt.
Ingen oppmerking på teltplassene. Så hvis du ikke passet på, kunne noen andre ta parkeringen din…
Dårlig dekning med wifi.

2  Takk, Thafredrik
Anmeldt 27. juni 2021

Årets ferie ble planlagt til det vi trodde var en knallfin campingplass. Der tok vi feil. Hytta hadde særdeles dårlig standard, bassenget som skulle være åpent var stengt, hoppeputa som skulle være åpen var ødelagt, de ansatte hadde overhode ingen oversikt, og fra det ENDELIG var min tur til å sjekke inn, brukte vedkommende som møtte meg i skranken 20 MINUTTER på å få gitt meg nøkler og sengetøy. Han snakket ikke norsk, jeg fikk ingen informasjon om plassen eller ting som kan gjøres i nærområdet.
Vi kommer ALDRI til å besøke denne plassen igjen. Gir 1 stjerne for fin badeplass nede ved stranden.

1  Takk, IMadland
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Dårlig service og mye frem og tilbake. Måtte bytte plass på telt opp til flere ganger og mye kontrabeskjeder. Lite behjelpelige og generelt en uhyggelig opplevelse. Fint sted, og hyggelige besøkende, men ellers ikke mye å skryte av utenom det.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, saraandrassy