Beate L
  • eDreams
5.2 km fra Kragerø Resort
15.7 km fra Kragerø Resort
2.7 km fra Kragerø Resort
Våre basseng er oppvarmet og åpne fra starten av juni til slutten av august.
  • Expedia.com
27.0 km fra Kragerø Resort
56.7 km fra Kragerø Resort
Se flere hoteller i Kragero
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Overrasket min samboer med tur til Resorten. Flott hotell som er lett å finne fram til. Deilig å komme på rommet og nyte prosecco og frukt som stod klart. Hadde forhåndsbestilt behandling som vi tok, før vi gikk i spa’et. Lavastein massasje og fotmassasje. Det var knallgodt og proffesjonelt utført.
Middagsbuffen var også bra. Mye godt å velge mellom. Spesielt god sjømat.
Anbefaler å ta turen dit for en avslappingshelg. Funker veldig bra som overraskelse også😉

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, jenssenjr
Anette P, Hotellmedarbeider på Kragerø Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei, og tusen takk for veldig hyggelig review.

Håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Når du ankommer føler du det litt som å være på toppen av verden med tidenes utsikt. Det er rett og slett flott.
Innsjekk og utsjekk gikk kjapt og var en god opplevelse.
Det å finne tildelt rom krever i enkelte tilfeller kart og kompass.
Rommet var lyst og fint og innmari varmt, tenkte jeg måtte skru av ovnen men innså varmen kom fra panorama vinduer ut mot golfbanen. Fant ikke noen mulighet for kald luft eller mulighet til å kjøle meg ned. Så der ble en varm natt.

Frokost, lunsj og middag var bra. Vi fikk ferdig satt meny grunnet konferanse. Maten kom kjapt og på løpende bånd.

Konferanse fasiliteter var greie, god luft i rom og kaffe, te, vann og frukt står fremme.

Hotellet bærer flere steder preg av å være moden for oppdatering. Basseng ute var ikke av ypperste standard og burde fikses litt her og der.

Flott hotell for kurs men ser ingen grunn til å besøke i annen sammenheng.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 579hildeg
Anette P, Hotellmedarbeider på Kragerø Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei Hilde, og tusen takk for din review

Det er veldig hyggelig å høre at du hadde et fint konferanseopphold her på Kragerø Resort.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. oktober 2018

Må alltid innom ei langhelg i løpet av sommaren. Me har booka direkte via hotellet, og me har leigd privat. Fekk mest for pengane ved privat booking. Spelar golf, et god mat og slappar av + ein tur inn til vakre Kragerø med ferja er eit must....

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, MagneK16

Hei

Tusen takk for veldig hyggelig review.
Jeg håper vi kan ønske deg velkommen igjen neste sommer også.

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spurte på forhånd om utvalget på buffeten og ble lovet godt utvalg fisk og kjøtt. Skuffelsen var stor når den eneste kjøttretten var en grå kjøttpudding som heller ikke så særlig innbydende ut. Det ble noen dyre og kalde poteter og grønnsaker på lørdagskvelden! Buffeten minte mer om koldtbord enn middagsbuffet. Frokost og grått bacon var heller ingen høydare for min del.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, idakatrinea2018
Anette P, Hotellmedarbeider på Kragerø Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Hei Ida Katrine

Tusen takk for din review. Det er veldig beklagelig at maten ikke stod til forventningene. Dette skal vi selvfølgelig ta til oss. Slik du beskriver vår buffé skal den absolutt ikke være, og det beklager vi på det sterkeste.

Anmeldt 18. september 2018

Bestillingen vår ble gjort via telefon, fordi vi hadde en del spørsmål rundt oppholdet. Det ble presisert at en av oss dessverre ikke lenger er så mobil, og er avhengig av rullator. Vi ble tilbudt en suite - Ocean view - og ble lovet at denne skulle ligge i nærheten av heisen. ( Meget serviceinnstilt ansatt ) For å komme til rommet måtte vi ta to heiser, i tillegg til å gå lange korridorer. Vanligvis er vi " eksperter " på å bytte rom, hvis vi er misfornøyde, men denne gangen orket vi ikke tanken på å gå den samme lange ruten tilbake for å klage. Vi visste også at det om kvelden kun var buffet, og denne var meget enkel, men god mat til en dyr penge. Frokosten likeså, enkelt og godt. På pluss-siden kom den fantastiske utsikten, både fra rommet og spisesalen - vi hadde bedt om vindusbord, og fikk det . I utgangspunktet så hotellet flott ut, og vi undret oss litt over at det bare hadde tre stjerner. Men, vi kan jo nå tenke oss hvorfor; Når man bestiller en suite forventer man mer enn det er i et vanlig rom. I kjøkkenskapet befant det seg seks stk glass - alle forskjellige på størrelser og fasong + 5 cognac-glass! På badet var det ikke tannglass, bittesmå håndklær , og soverommet hadde gardiner fulle av flekker. Møblene var heller ikke en suite verdig, og vi måtte ta inn verandaens eneste brukbare stol for å sitte i. Vi hadde tross nevnte negative ting, et hyggelig opphold og en fin time med massasje i spa.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, METTE J
Anette P, Hotellmedarbeider på Kragerø Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei, og tusen takk for din review.

Det er beklagelig å høre at deler av deres opphold ikke stod til forventingene. Gardinene skal selvfølgelig være rene. Her skal vi ta en ekstra runde på rommene og sjekke.
Jeg håper tross noen ting som trakk ned at dere nøy anlegget og sine fasiliteter, og ta vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.