Orbitz.com
Trip.comUSD 185
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Min venninne og jeg ankom hotellet i skikkelig helgemodus. Vi ble hyggelig mottatt i resepsjonen med et smil og vi fikk nøkkel til et rom i 4.etg. Flg info på svensk var kort og grei, trodde vi: "Rakt til høgre til heisen, så til venstre". Heisen gikk bare til 2.etg, så vi lette etter den riktuge heisen uten hell. En hjelpsem gjest sa vi måtte bytte heis i 2.etg... ok, vi starta på nytt. Etter å ha ankommet 2etg, lette vi videre etter ny heis. Etter å ha vandra minst 100m, fant vi den. Da jeg har problemer med ryggen, var jeg totalt sliten, og med mye bagasje i tillegg, så jeg mørkt på det. Da vi endelig ankom 4.etg, prøvde vi å finne skilt med videre anvisning til rommet. Endelig! Et lite skilt! Vi gikk og gikk. Opp og ned "ramper" og ut i det fri på en laaang gang. Minst 300m (etter mine beregninger...) etterat vi gikk ut av heis nr 2, fant vi endelig vårt rom.Helt i enden av ut-i-det-fri-gangen! Vi var slitne og kalde og jeg var passelig irritert! Ringte resepsjonen og klagde min nød. ALDRI om jeg vil bo her i 3 dager! Hadde aldri greid å forlate rommet eigang uten å måtte slite meg fullstendig ut! Resepsjonisten var hyggelig igjen, og vi fikk bytta rom til 2.etg. IKKE bestill rom i 4.etg hvis dere ikke har god helse og liker å gå flere hundre meter i frysende kulde!
Dobbeltrommet i 2.etg så helt greit ut. Det var rent og pent, og det var det viktigste. Desverre bare 1 stol, og det var jo kjipt da vi var to. Hårføner var det heller ikke. Litt rart da en betaler dyrt for å bo der. Det som trakk opp var at sengene var veldig gode å ligge i. Frokostbufféen var nydelig, likeså Julebufféen på lørdagskvelden. All ros til både kokker og betjening! Spa-avd var intim og koselig. Virkelig et avslappende rom hvor vi kunne nyte frisk frukt, te og vann både før og etter behandling. Helt herlig! Veldig dyktige massører også. Aromaterapi kan anbefales! Badeanlegget var også topp, om enn litt nedslitt. Grunnen til at jeg kun gir 4 stjerner, er den mangelfulle forklaringen og skiltingen på hvordan en fant rommet. Hva med å lage et kart til gjestene i 4.etg hvis dere ikke har tid til å forklare skikkelig? Takk for et fint opphold tross alt.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, HelleI38
Anette P, Hotellmedarbeider på Kragerø Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hei og takk for tilbakemelding

Det er godt å høre at dere fikk bytte til et rom som lå nærmere, og maten og spa falt i smak. Når deg gjelder badeavdelingen er den nå stengt for oppussing, og åpner igjen ny og fresh til nyttår. Jeg håper vi kan ønske dere velkommen igjen da:)

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Hadde gledet meg til et døgn på spa med ei god venninne.
Har vært flere ganger på Farris bad og hadde forventninger spesielt til soa-avdelingen. Her ble jeg dessverre noe skuffet:
-skittent og svært rotete i garderoben
-ingen flere badekåper ledige til utleie
-kun bruk av nøkkelkort til å låse skapet i garderoben. Hvor er det egentlig tenkt at man skal ha dette når man er ute og svømmer? Burde hatt en armbåndløsning som i svømmehaller og andre spa. «Badstua» med 35-40 grader luktet helt forferdelig, som om noen hadde tisset der inne. I allefall ikke som «forfriskende aromatiske oljer». Det lille bassenget ved siden av var fullt av sprukne fliser i bunnen og holdt bare 25 grader. Merkelig.
Kun dusjer med kaldt vann utenfor badstuene, skal man vaske seg i iskaldt vann når man har vært i bassenget? Kunne hatt én dusj med varmt vann i allefall.
På et skilt på veggen stod det blant annet at det ikke skulle nytes alkohol i spaet, likevel var det tomme og fulle øl-og vinglass over alt, andre gjester drakk vin i basseng, badstu og boblebad. Uhygienisk og utrivelig.

Ellers fikk vi et rom svært langt borte fra heis og resepsjon. Det var lite lyskilder på rommet, ingen søppelbøtte på rommet, kun en liten på doen og såpedispenserne hadde ikke såpe eller fungerte ikke.

Frokosten var innholdsrik og god.
Dårlig med parkeringsplasser.

Velger nok farris bad for neste spa-tur.

Dato for oppholdet: november 2018
3  Takk, 13beatel
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Overrasket min samboer med tur til Resorten. Flott hotell som er lett å finne fram til. Deilig å komme på rommet og nyte prosecco og frukt som stod klart. Hadde forhåndsbestilt behandling som vi tok, før vi gikk i spa’et. Lavastein massasje og fotmassasje. Det var knallgodt og proffesjonelt utført.
Middagsbuffen var også bra. Mye godt å velge mellom. Spesielt god sjømat.
Anbefaler å ta turen dit for en avslappingshelg. Funker veldig bra som overraskelse også

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, jenssenjr
Anette P, Hotellmedarbeider på Kragerø Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei, og tusen takk for veldig hyggelig review.

Håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Når du ankommer føler du det litt som å være på toppen av verden med tidenes utsikt. Det er rett og slett flott.
Innsjekk og utsjekk gikk kjapt og var en god opplevelse.
Det å finne tildelt rom krever i enkelte tilfeller kart og kompass.
Rommet var lyst og fint og innmari varmt, tenkte jeg måtte skru av ovnen men innså varmen kom fra panorama vinduer ut mot golfbanen. Fant ikke noen mulighet for kald luft eller mulighet til å kjøle meg ned. Så der ble en varm natt.

Frokost, lunsj og middag var bra. Vi fikk ferdig satt meny grunnet konferanse. Maten kom kjapt og på løpende bånd.

Konferanse fasiliteter var greie, god luft i rom og kaffe, te, vann og frukt står fremme.

Hotellet bærer flere steder preg av å være moden for oppdatering. Basseng ute var ikke av ypperste standard og burde fikses litt her og der.

Flott hotell for kurs men ser ingen grunn til å besøke i annen sammenheng.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 579hildeg
Anette P, Hotellmedarbeider på Kragerø Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei Hilde, og tusen takk for din review

Det er veldig hyggelig å høre at du hadde et fint konferanseopphold her på Kragerø Resort.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. oktober 2018

Må alltid innom ei langhelg i løpet av sommaren. Me har booka direkte via hotellet, og me har leigd privat. Fekk mest for pengane ved privat booking. Spelar golf, et god mat og slappar av + ein tur inn til vakre Kragerø med ferja er eit must....

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, MagneK16

Hei

Tusen takk for veldig hyggelig review.
Jeg håper vi kan ønske deg velkommen igjen neste sommer også.