eDreams
Gratis avbestilling frem til 06.10.22
Travelocity
Anmeldt 13. juli 2020

Må si jeg ble ganske skuffet, hadde veldig høye forventninger før vi ankom, og når vi kom frem til rommet en del timer i bil, så var det dårlig med belysning på rommet, hverken vannkoker eller mulighet for å varme vann til kaffe / te, småsur betjening i resepsjon når man spurte spm om feks fergetider, ingen mulighet for å bevare kald drikke el siden det ikke var kjøleskap, trodde vi skulle få morgenkåpe på rommet siden det er inngang på spa og basseng, men nei, så alt i alt så syns jeg vi fikk lite for pengene, utsikten var strålende og bassenget bra, men manglet det ekstra som hadde gjort oppholdet og opplevelsen enda bedre.

Takk, Mona E
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var rent og sengen var god. Badet var delikat og rent og der var en hårtørker.
Spaområdet er litt lite. Føler man må dele på plassen med de andre som er der. Spabehandlinger var fin/ok.

Maten (middag og dessert) var inkludert i pakken vi bestilte. Det var en skuffelse. Det skulle visst være indrefilet av okse, men kunne like gjerne vært svin. Altså totalt stekt. Tørt og seigt. Vi klaget en gang og B om et noe mer rødt resultat. Vi fikk heldigvis ny men resultatet var helt likt. Viste seg at de bruker dampovn... Til indrefilet av okse!! Merkelig tørr potetstappe og et underlig krydder og dressing.

Frokosten er enkel og god. Men kanskje enda bedre når det ikke er korona-tiltak.

Takk, Erika O
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et følge på fem personer som ønsket å spise på restaurant Stråholmen i 2.etasje på Kragerø resort. Vi gikk inn en åpen sidedør fra verandaen i stedet for hovedinngangen. Det skulle vi tydeligvis ikke ha gjort. Da ble vi irettesatt av en lite hyggelig servitør, eller muligens hovmester, som i et frekt og surt tonefall sa av vi måtte bruke hovedinngangen. Dessuten var det ikke mulig å få et bord uten å ha bestilt på forhånd. I det store lokalet var det maks folk på to av bordene. Etter mye om og men kunne de kanskje dekke på til oss... Vi bestemte oss for å forlate restauranten og heller spise i baren nede hvor det var hyggelige servitører, god mat og bedre priser. Et flott sted som Kragerø resort burde ha gode, proffe servitører som kan faget sitt og er høflige mot kundene. Hadde jeg vært leder her, hadde hele gjengen som var på jobb på Restaurant Stråholmen torsdag 2. juli måttet finne seg noe annet å gjøre.

Takk, 972linee
Anmeldt 1. juli 2020

Veldig bra og en kjempe fin leilighet, super fin utsikt. Service i resepsjonen var veldig bra, men noen kan skjerpe seg litt. Også var det litt for mye tull med betaling i resepsjonen. Ellers var det utmerket.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, sophieelisedahl
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Resorten bærer preg av nytt crew, spes i restaurantene.... Tips til restaurant sjef... lær servitørene å se opp og rundt, for å se om noen gjester vil bestille noe.
Ansett folk med servitør bakgrunn/ erfaring.

Maten har blitt veldig bra.

Crew på beach club er suverene!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, owexxx