2 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 291
Agoda.comUSD 306
Orbitz.com
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell. Fasilitetene er fantastiske. Rommene er fine med alt man trenger, men kunne kanskje trengt en oppussing snart. Fantastisk utsikt. Spabehandlingen var fin og flott bassengområde. God frokost og middag. Baren i 1. etg hadde ikke en oppdatert meny.

Takk, oj_reviews
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket plass og mat. Strålende utsikt og glimrende betjening! Pris på vin er noe høy, men utmerket utvalg og nydelig smak. Absolutt verdt et eller fler besøk. Mange fine aktiviteter for både par og familier. Rommene er også strålende.

1  Takk, Elisabeth Bjørk S
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig , syden stemning . God mat , vil gjerne komme tilbake perfekt ferie for par og familier . Bra utvalg av aktivitet for store og små ❤️koselig betjening

Takk, 909astag
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i juli. Fasilitetene i tilknytning til hotellet er veldig bra og trekker opp inntrykket. Hotellet og særlig rommene er imidlertid slitt og trenger en fornying. Restauranten holdt et bedre nivå nå enn tidligere.

1  Takk, HAlife
Anmeldt 20. juli 2020

Når vi ankom, så kunne vi velge bord selv. Servitøren har ikke fortalt at vi må laste ned link til meny. Vi har bestilt drikke og en teppe for å sitte ute. Det kom ikke noe. En væav sofa puter ute var veldig skittent, så vi kunne ikke sitte ved siden av hverandre. Etter det satt vi oss inne, for det var kaldt ute. Vi fikk ny servitør og hun visste ikke hva vi har bestilt. Maten kom etter nesten en time venting totalt. Begge retter var alt for spicy og mye salt. Jeg returnerte min rett og etter kort tid fikk ny, med mindre pepper, men fortsatt memye salt. Servitøren var hyggelig og gjorde alt uten noe diskusjon.

I totalt sett gikk vi ut skuffet :(

Takk, Alyonka_2018