Booking.comUSD 164
TripadvisorUSD 155
Vio.com
Anmeldt 29. juli 2020

Dette var en av de beste feriene noen sinne! Kjempe fint spa og fine rom. Nok med aktiviteter for en hel uke. Noen av de beste utsiktene over Kragerø. Dette er et sted for ALLE aldere. Maten var helt utsøkt. Hva mer kan du ønske

Takk, 789nikhilg
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell. Fasilitetene er fantastiske. Rommene er fine med alt man trenger, men kunne kanskje trengt en oppussing snart. Fantastisk utsikt. Spabehandlingen var fin og flott bassengområde. God frokost og middag. Baren i 1. etg hadde ikke en oppdatert meny.

Takk, oj_reviews
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket plass og mat. Strålende utsikt og glimrende betjening! Pris på vin er noe høy, men utmerket utvalg og nydelig smak. Absolutt verdt et eller fler besøk. Mange fine aktiviteter for både par og familier. Rommene er også strålende.

1  Takk, Elisabeth Bjørk S
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig , syden stemning . God mat , vil gjerne komme tilbake perfekt ferie for par og familier . Bra utvalg av aktivitet for store og små ❤️koselig betjening

Takk, 909astag
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i juli. Fasilitetene i tilknytning til hotellet er veldig bra og trekker opp inntrykket. Hotellet og særlig rommene er imidlertid slitt og trenger en fornying. Restauranten holdt et bedre nivå nå enn tidligere.

1  Takk, HAlife