Gratis avbestilling frem til 02.10.21
eDreamsUSD 198
FindHotelUSD 204
Anmeldt 29. juli 2020

Alt fra service, rom, lounge, spa og til og med været leverte! Denne uken er noe som kommer til å gjentas og definitivt anbefales til nære og kjente:) Maten var helt fantastisk i tillegg til de avslappende opplevelsen i spaet+ en uforglemmelig golfopplevelse!

Takk, Livsnyter123
Anmeldt 29. juli 2020

Nydelig pizza, fantastisk utsikt fra restaurant terrassen og hyggelig betjening:) flott opplevelse som alltid! Kommer gjerne igjen ved en senere anledning. Har bodd på hotellet 10 år på rad, denne gangen besøkte vi bare restauranten.

Takk, janneb756
Anmeldt 29. juli 2020

Dette var en av de beste feriene noen sinne! Kjempe fint spa og fine rom. Nok med aktiviteter for en hel uke. Noen av de beste utsiktene over Kragerø. Dette er et sted for ALLE aldere. Maten var helt utsøkt. Hva mer kan du ønske

Takk, 789nikhilg
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell. Fasilitetene er fantastiske. Rommene er fine med alt man trenger, men kunne kanskje trengt en oppussing snart. Fantastisk utsikt. Spabehandlingen var fin og flott bassengområde. God frokost og middag. Baren i 1. etg hadde ikke en oppdatert meny.

Takk, oj_reviews
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket plass og mat. Strålende utsikt og glimrende betjening! Pris på vin er noe høy, men utmerket utvalg og nydelig smak. Absolutt verdt et eller fler besøk. Mange fine aktiviteter for både par og familier. Rommene er også strålende.

1  Takk, Elisabeth Bjørk S