Frokost inkludert
    kr 1 290
19.1 km fra Kragerø Resort
Se flere hoteller i Kragero
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Besøkte Kragerø Resort helgen 4september. Ved bookingen ble jeg møtt av en utrolig hjelpsom og svært hyggelig ansatt😉 Ved innsjekk ble vi ønsket velkommen med et stort/ vennlig smil og masse fin info om hotellet. Suiten vi hadde var helt ubeskrivelig, wow! Så rent, fresht og hærlig dekorasjon👌 Utrolig gode senger. Hadde lunsj på uteserveringen deres i solen. Pizzaen "spizy salami". Yummy😋 For ikke å snakke om deres Strawberry daquiry🍹Hadde spa og ble helt målløs av dette vakre paradiset. Drømt om å reise hit lenge! En sjult perle💗 Spiste middag i restauranten om kvelden,her var vi også veldig fornøyde. Ble så fasinert av spaet så måtte tilbake dagen etterpå🙈😍 Frokosten var awsome god, alt du kan drømme om. Og vi kom til og med rett før stengetid. Alt var fylt på og veldig fresht og delikat. En stor fornøyelse å bo hos dere! Dette skal spres til venner,familie og bekjente og vi kommer snart igjen❤🙏❤

Takk, elisabeth b
Anmeldt 6. september 2020

Vi hadde et strålende opphold i suite 623. Flott utsikt, deilig spa, god mat i både buffet (frokost/middag) og i Sølvodden.
God service, flotte rom, gode senger. Rent og pent.
Fin bursdag for begge to

Takk, Victoria_m_j89
Anmeldt 28. august 2020

Dette er helt klart vårt favoritt hotell.God mat,super service og hyggelig betjening. En veldig fin og lun spaavdeling. Det å starte dagen med en god kopp kaffe og fantastisk utsikt utover kragerøs skjærgård er helt ubeskrivelig. Kan helt klart anbefale dette hotellet.

Takk, A4519ICninar
Anmeldt 28. august 2020

Fantastisk hotellopphold i 401,Norges flotteste rom med utsikt 😉 Anbefales alle!
Strøkent hotell med alltid hyggelig betjening og deilig spa område.Vi kommer alltid tilbake hit på sommeren og alltid rom 401 på toppen🌞🥂

Takk, Notteroy82
Anmeldt 26. august 2020

Vi hadde booket tre dagers golfpakke der det eneste ledige rommet var penthouse - noe vi tenkte var greit og gledet oss til å gjøre litt ekstra ut av oppholdet. Rommet var helt greit. Fin utsikt, men følte ikke vi fikk det lille ekstra. Det var ikke gratis morgenkåper, og heller ikke gratis kaffe på rommet. Noe som burde vært inkludert når man bestiller et slikt opphold.

Da vi kom fikk vi vite at parkering kom i tillegg til prisen som allerede var betalt. Dette var heller ikke så billig, og burde være inkludert da man allerede har betalt en større sum. Vi spiste i beach baren alle kveldene - de tilbyr enkel men god mat. De er også flinke på cocktails! Frokosten var grei - mye variert, men ikke alltid fersk, virket som de hadde varmet opp en del fra dagen før.

Nydelig golfbane, så det er verdt å ta turen kun for å oppleve den dersom man er en ivrig golfer! Vi opplevde også at ei resepsjonist var superhyggelig og hjalp oss med det vi lurte på (JE) :-)

Alt i alt var vi enige om at oppholdet ikke var verdt prisen. Man får lite for pengene, og forventet en god del ekstra ettersom det var et dyrt opphold.

Romtips: Ikke forvent mye dersom du velger å betale ekstra for en oppgradering
Takk, Natalieee1992