Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Jeg og kona dro ditt noen uker etter bryllupet. Vi skulle nyte late dager og bestilte suite med sjøutsikt. Vi fikk leilighet en stykke unna hotellet, med 2 enkeltsenger i 1 etg. Uten så mye privatliv. Vi spiste på begge hotellets resturanter. Søvodden fikk jeg en tørr burger men kona var ok fornøyd med sin rett. Dagen etter spiste vi på hotellets buffe restaurant, det var stiv pris og kald og dårlig mat.

Takk, 604knutu
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Er det noen form for vedlikehold her? Det gror igjen på glassrekkverk og slitent fasader.
På tide og pusse opp litt her.

Maten er en skandale. Koster for mye og lite utvalg.
Skulle gått Ann å bestilt no annet også.

Takk, lassemhenriksen
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Besøkte Kragerø Resort helgen 4september. Ved bookingen ble jeg møtt av en utrolig hjelpsom og svært hyggelig ansatt Ved innsjekk ble vi ønsket velkommen med et stort/ vennlig smil og masse fin info om hotellet. Suiten vi hadde var helt ubeskrivelig, wow! Så rent, fresht og hærlig dekorasjon Utrolig gode senger. Hadde lunsj på uteserveringen deres i solen. Pizzaen "spizy salami". Yummy For ikke å snakke om deres Strawberry daquiryHadde spa og ble helt målløs av dette vakre paradiset. Drømt om å reise hit lenge! En sjult perle Spiste middag i restauranten om kvelden,her var vi også veldig fornøyde. Ble så fasinert av spaet så måtte tilbake dagen etterpå Frokosten var awsome god, alt du kan drømme om. Og vi kom til og med rett før stengetid. Alt var fylt på og veldig fresht og delikat. En stor fornøyelse å bo hos dere! Dette skal spres til venner,familie og bekjente og vi kommer snart igjen❤❤

Takk, elisabeth b
Anmeldt 6. september 2020

Vi hadde et strålende opphold i suite 623. Flott utsikt, deilig spa, god mat i både buffet (frokost/middag) og i Sølvodden.
God service, flotte rom, gode senger. Rent og pent.
Fin bursdag for begge to

Takk, Victoria_m_j89
Anmeldt 28. august 2020

Dette er helt klart vårt favoritt hotell.God mat,super service og hyggelig betjening. En veldig fin og lun spaavdeling. Det å starte dagen med en god kopp kaffe og fantastisk utsikt utover kragerøs skjærgård er helt ubeskrivelig. Kan helt klart anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, A4519ICninar