FindHotel
Destinia.com
StayForLong
Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Rolig og fint da vi var her. God service og et fint spa. Vi endte opp med å oppgradere rommet til ett med havutsikt og dette angrer vi ikke på. God mat til middag og frokost. Fine muligheter for golf om man ønsker det

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, 268kristianh
Anmeldt 5. oktober 2020

Hyggelig resepsjon, nydelig spabad med basseng, boblebad, badstue og kaldbad, den ene badstua hadde utsikt over Kragerø. Fantastisk mat i baren, spiste spicy burger uten jalapeno. Avslappende tur som kommer til å bli tatt igjen

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, mathiasbZ1634NU
Anmeldt 25. september 2020

Helt topp service, renhold og personalet var veldig hyggelig. Supert opphold i supre omgivelser. Fine og koselige rom, god plass. Bra spa og bade området, med gode produkter. Veldig god resturang, pizzaen var utmerket!

Takk, karolinet809
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Jeg og kona dro ditt noen uker etter bryllupet. Vi skulle nyte late dager og bestilte suite med sjøutsikt. Vi fikk leilighet en stykke unna hotellet, med 2 enkeltsenger i 1 etg. Uten så mye privatliv. Vi spiste på begge hotellets resturanter. Søvodden fikk jeg en tørr burger men kona var ok fornøyd med sin rett. Dagen etter spiste vi på hotellets buffe restaurant, det var stiv pris og kald og dårlig mat.

Takk, 604knutu
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Er det noen form for vedlikehold her? Det gror igjen på glassrekkverk og slitent fasader.
På tide og pusse opp litt her.

Maten er en skandale. Koster for mye og lite utvalg.
Skulle gått Ann å bestilt no annet også.

Takk, lassemhenriksen