Anmeldt 8. oktober 2020

I starten fikk vi ett rom vi var veldig lite fornøyd med. Men en tur til resepsjonen og serviceinnstilte resepsjonister resulterte i ett nytt rom som vi ble svært fornøyd med. Middagsbuffeten var kjempegod, men mindre å velge i denne gangen fra forrige gang jeg var her. Spa behandlingen var helt nydelig. Smittevern ble tatt på alvor og vi følte oss trygge

Takk, KBLarsen
Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Rolig og fint da vi var her. God service og et fint spa. Vi endte opp med å oppgradere rommet til ett med havutsikt og dette angrer vi ikke på. God mat til middag og frokost. Fine muligheter for golf om man ønsker det

Takk, 268kristianh
Anmeldt 5. oktober 2020

Hyggelig resepsjon, nydelig spabad med basseng, boblebad, badstue og kaldbad, den ene badstua hadde utsikt over Kragerø. Fantastisk mat i baren, spiste spicy burger uten jalapeno. Avslappende tur som kommer til å bli tatt igjen

Takk, mathiasbZ1634NU
Anmeldt 25. september 2020

Helt topp service, renhold og personalet var veldig hyggelig. Supert opphold i supre omgivelser. Fine og koselige rom, god plass. Bra spa og bade området, med gode produkter. Veldig god resturang, pizzaen var utmerket!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, karolinet809
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Jeg og kona dro ditt noen uker etter bryllupet. Vi skulle nyte late dager og bestilte suite med sjøutsikt. Vi fikk leilighet en stykke unna hotellet, med 2 enkeltsenger i 1 etg. Uten så mye privatliv. Vi spiste på begge hotellets resturanter. Søvodden fikk jeg en tørr burger men kona var ok fornøyd med sin rett. Dagen etter spiste vi på hotellets buffe restaurant, det var stiv pris og kald og dårlig mat.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 604knutu