SPAR USD 5
Gratis avbestilling frem til 16.04.21
eDreamsUSD 198
Trip.comUSD 202
Anmeldt 6. februar 2021

Vinterflørt pakken innfridde med en meget god middagsbuffet. Vi fikk plass i en «glasskuppel» og der var det litt kjølig og vi savnet litt av stemningen som var i resten av restauranten. Frokosten hadde godt utvalg og smakte som forventet. I utgangspunktet var det fullt i spaområdet ved vårt opphold, men god service, gjorde at vi fikk plass allikevel. Tommel opp. Fint rom med utsikt til sjøen.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, N604WStommyj
Anmeldt 30. januar 2021

Vi var veldig fornøyd med oppholdet. Super restaurant med smakfull buffer og veldig hyggelige ansatte. Hadde en massasje som stod til forventningene. Flotte omgivelser! Vi gleder oss til å dra hit igjen

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, 949jennyk
Anmeldt 26. januar 2021 via mobile enheter

Kragerø Resort er et nydelig hotell med helt super service. Anbefaler alle jeg kjenner en tur hit! De har også utrolig god og varierende middagsbuffet, samt nydelig frokostbuffet. Vi er utrolig fornøyde ☺️

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, 503mier
Anmeldt 22. januar 2021

Ansatte som jobber der og slt var bra under oppholdet, utenom maten vi hadde kjøpt. Frokosten var helt grei men middagen var ikke noe og skryte av. Hadde gitt dette hotellet full stjerner om det ikke har for den dårlige maten.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, 445mathiasj
Anmeldt 6. desember 2020

Vi hadde et veldig fint opphold. Rommene var rene og fine, og maten på buffeten var fantastisk. Veldig hyggelige og smilende kelnere.

Spaavdelingen var noe slitt, og burde nok hatt litt vedlikehold, men ellers var det fint.

Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, annesolveigk