Expedia.comUSD 197
Booking.comUSD 197
eDreamsUSD 198
Trip.comUSD 202
Anmeldt 13. februar 2021 via mobile enheter

Behagelig og rolig atmosfære. Alle ansatte var ekstremt hyggelige og serviceinnstilte! Vi testet både spaet og massasje, veldig fornøyd med begge deler. Både frokostbuffeten og middagsbuffeten var skikkelig digg, oppholdets høydepunkt! Vi er her for andre år på rad, og vi kommer igjen

Takk, linepettersen94
Anmeldt 8. februar 2021

Vi besøkte Kragerø Resort for en natt og hadde stort sett et fint opphold. Vi ble møtt av en veldig hyggelig og imøtekommende resepsjonist. Rommet vi fikk virket veldig greit, ikke noe spesielt, men helt grei standard. Vi oppdaget dog tidlig at vasken på badet var tett. Det var vanskelig å få tak i noen fra resepsjonen per telefon så ble ventende en liten stund, men vaktmester kom og det løste seg. Badet på rommet fremstod ganske skittent og urent (se bilder), så dette var helt klart skuffende. I tillegg må det ha vært noe merkelig med ventilasjonen for plutselig luktet det sigaretter inne på badet vårt.

Spaavdelingen var fin, men vi savnet noe form for serveringsmuligheter eller vannstasjon (annet enn en kran). Ble ikke veldig imponert, men vil si det var helt ok. Barområdet i første etasje var veldig fint. Helt kurante drinker og veldig hyggelig personale.

Til middag var det buffé. Denne buffeen bestod hovedsakelig av sjømat, men her var det et godt utvalg. Sjøkreps, reker, østers osv. I tillegg var det kjøtt, poteter og noen grønnsaker, og en egen avdeling til dessert. Buffeen var ikke stor og hadde ikke det største utvalget, men man fikk likevel følelsen av å ha det man trengte.

Alt i alt - et helt ok opphold, men ikke noe wow. Hadde forventet litt høyere standard på rommene (og selvfølgelig bedre renhold). Vil tro det er veldig fint her på sommerstid med uteområdet og golfmulighetene knyttet til hotellet.

Takk, marthes2015
Anmeldt 6. februar 2021

Vinterflørt pakken innfridde med en meget god middagsbuffet. Vi fikk plass i en «glasskuppel» og der var det litt kjølig og vi savnet litt av stemningen som var i resten av restauranten. Frokosten hadde godt utvalg og smakte som forventet. I utgangspunktet var det fullt i spaområdet ved vårt opphold, men god service, gjorde at vi fikk plass allikevel. Tommel opp. Fint rom med utsikt til sjøen.

Takk, N604WStommyj
Anmeldt 30. januar 2021

Vi var veldig fornøyd med oppholdet. Super restaurant med smakfull buffer og veldig hyggelige ansatte. Hadde en massasje som stod til forventningene. Flotte omgivelser! Vi gleder oss til å dra hit igjen

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, 949jennyk
Anmeldt 26. januar 2021 via mobile enheter

Kragerø Resort er et nydelig hotell med helt super service. Anbefaler alle jeg kjenner en tur hit! De har også utrolig god og varierende middagsbuffet, samt nydelig frokostbuffet. Vi er utrolig fornøyde ☺️

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, 503mier