Agoda.comUSD 243
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat samt kundeservice på topp! Det føltes ut som å være i syden når vi var her på grunn av beliggenheten og roen. De forskjellige aktivitetene dere har å tilby var i tillegg midt i blinken. Vi kommer tilbake

Takk, hannahfrovik
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk natt på Kragerø resort med spa behandling, bading, fint vær og god mat!
Så nærme syden man kommer her i Norge.

Synd det bare ble en natt for min del.. kunne tenkt meg å prøve golfen og en avslappingsdag på solsengene i de vakre omgivelsene.

Utsikt: upåklagelig!!

Takk, Andresoma
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra. Veldig deilig avslapningssted! Fin og deilig utsikt, men meget varmt på rommet og dårlig mulighet for justering da aircondition ikke fungerte eller var tilgjengelig. Men ellers veldig deilig! Er til å anbefale til andre folk. Meget god frokost og kjekke folk som arbeidet der! Deilig spabehandling, men litt lite effektiv da massøren kastet bort tiden på ting hun kunne ha forberedt før timen startet. Ble også hentet senere enn planlagt tid og brukte tiden på å snakke om produktene på slutten som gikk på benadlingstiden som jeg synes var meget unødvendig da jeg takket pent nei til at jeg ikke ønsket det. Men alt i alt var det en nydelig helg og som sagt til å anbefale videre!

Takk, 1234kktt1234
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

For å ta det positive først:
Maten er veldig god, de ansatte er superhyggelige og hjelpsomme, beliggenheten er flott og golfbanen er utfordrende og fin.

Men dessverre er det en del negative ting også.
Store deler av hotellet føles som om det ikke er helt ferdig. I spaet var det to badstuer som ikke fungerte, og badstuen i herregarderoben var avslått, mørklagt og uten dør. Renholdet i badstuen ute var ikke bra, og det var masse døde insekter rundt ovnen. Flere av knaggene i garderoben var løse, og det var en stor sprekk i veggen (type setningsskade).

Rommet var greit, men taklyset virket ikke, og vaktmester klarte ikke å fikse det mens vi bodde der. Såpedispenser i dusjen var også ødelagt men ble ikke fikset selv om vi ga beskjed.

Det negative er jo småting, men det gjør at man føler at man bor på et uferdig hotell dessverre.

Takk, gregert2021
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi har stor koset oss her på Kragerø! Deilig og avslappende på spa, nydelig mat og flott service. Utrolig fine og store rom og mange aktiviteter å delta på. Kjempe god drink i baren var ett pluss. Hit skal vi flere ganger!

Takk, elisekatrinek