Gratis avbestilling frem til 27.08.22
FindHotelUSD 194
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Flott anlegg en kort fergetur eller kjøretur unna Kragerø sentrum. Barna likte særlig godt alle bassengene, særlig utebassenget på taket. Golfbilene var også en super måte å komme seg ned og opp fra Beach Club/ferge/bryggeområdet. God frokost!
Forbedringsmuligheter; rommene er noe slitt og særlig badene kunne trengt litt oppussing. Savnet også «det lille ekstra» på rommene som vanity-kit, badekåper og kaffemaskin.

Takk, annikenr2021
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig personale, masse god mat, men resten stod dessverre ikke til forventningene . Vi betalte ALT for mye (12 400 for 2 netter) i forhold til hva vi fikk valuta for. Ble plassert på et rom et stykke unna, bakkeplan hvor det var snuplass/parkering for golfbiler rett utenfor verandadøren som kjørte forbi eller parkerte til alle døgnets tider . Vi ble lovet badekåpe, tøfler, vin og sjokolade ved ankomst, tøflene fikk vi aldri siden de stod fast i tollen, men ingen kompensasjon for det eller forklaring før vi spurte. Kjedelig rom . Kommer nok ikke til å bestille her igjen.

1  Takk, 578lenet
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk location med fint spa og god mat. Kommer alltid tilbake hit. Foretrekker suite med utsikt, fordi det er helt fantastisk å våkne opp og se ut over fjorden, samme på kveldene. Sitte og drikke vin og se på utsikten. Veldig hyggelig sted

Takk, Mobile44291791454
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat samt kundeservice på topp! Det føltes ut som å være i syden når vi var her på grunn av beliggenheten og roen. De forskjellige aktivitetene dere har å tilby var i tillegg midt i blinken. Vi kommer tilbake

Takk, hannahfrovik
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk natt på Kragerø resort med spa behandling, bading, fint vær og god mat!
Så nærme syden man kommer her i Norge.

Synd det bare ble en natt for min del.. kunne tenkt meg å prøve golfen og en avslappingsdag på solsengene i de vakre omgivelsene.

Utsikt: upåklagelig!!

Takk, Andresoma