Booking.comUSD 232
TripadvisorUSD 216
FindHotel
Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk flott sted, med veldig god mat og hyggelig betjening. Her har man mulighet for både avslapping og trening i ferie eller helger. Stedet er i stadig utvikling. Vi reiser ikke frivillig hjem herfra.

Takk, LoveTravel428448
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige ansatte, deilige massasjer og akkurat passe med folk i bassenget. Nydelig mat overalt, dog datteren min mente at noe av maten fra buffen med fordel kunne vært varmt, så smakte alt fantastisk. Burgeren i Kafe-baren var en av mange høydare. Vi er strålende fornøyd. Drinker uten alkohol var toppen av det beste. Takknemlig for et deilig døgn hos dere, kommer forhåpentlig tilbake nesteår.

Takk!

Takk, annastinan2021
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Strålende fornøyd med både service og atmosfæren. Store smil fra alle i resepsjonen. Nydelig utsikt også og kjekke aktiviteter for store og små. Vi koste oss utrolig mye der. Anbefaler maten på Matbaren.

Takk, Pioneer752311
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Resortet ligger veldig idyllisk til med utsikt ut over skjærgården, som gjør det ekstra fint fra badstu og spa. All maten var kjempe god og beach cluben er prikken over i-en. Eneste som mangler er pina colada nede på beach baren Stedet er også et fint utgangspunkt for mange fine øyturer.

Romtips: Sjekk fergetidene og book taxibåt i god tid. Ingenting var ledig når vi vqr her i juli.
Takk, carobak
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk spa-område samt massasje. Variert og smakfull buffet. Vi var heldige med været og fikk utnyttet Kragerø Beach club som gjorde at vi følte at vi var på reise til utlandet (utrolig deilig med tanke på at vi måtte reise i Norge for 2 sommer på rad). Meget hyggelig personal og gode senger. Tusen takk for oss Vi kommer definitivt tilbake.

Romtips: Være tidligere ute med booking av golfbil. Deilig å ha inngang til spaavd på ettermiddagen.
Takk, trinej920