2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 194
FindHotelUSD 194
Orbitz.comUSD 189
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hadde ett flott opphold på kragerø resort. Maten var god og rommet var flott! Spaanlegget er virkelig flott med en fantastisk utsikt over kragerø. Var også innom kragerø resort sin flotte beach club og spiste god mat. Kan anbefales :)

Takk, 796freddyp
Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk flott sted, med veldig god mat og hyggelig betjening. Her har man mulighet for både avslapping og trening i ferie eller helger. Stedet er i stadig utvikling. Vi reiser ikke frivillig hjem herfra.

Takk, LoveTravel428448
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige ansatte, deilige massasjer og akkurat passe med folk i bassenget. Nydelig mat overalt, dog datteren min mente at noe av maten fra buffen med fordel kunne vært varmt, så smakte alt fantastisk. Burgeren i Kafe-baren var en av mange høydare. Vi er strålende fornøyd. Drinker uten alkohol var toppen av det beste. Takknemlig for et deilig døgn hos dere, kommer forhåpentlig tilbake nesteår.

Takk!

Takk, annastinan2021
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Strålende fornøyd med både service og atmosfæren. Store smil fra alle i resepsjonen. Nydelig utsikt også og kjekke aktiviteter for store og små. Vi koste oss utrolig mye der. Anbefaler maten på Matbaren.

Takk, Pioneer752311
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Resortet ligger veldig idyllisk til med utsikt ut over skjærgården, som gjør det ekstra fint fra badstu og spa. All maten var kjempe god og beach cluben er prikken over i-en. Eneste som mangler er pina colada nede på beach baren Stedet er også et fint utgangspunkt for mange fine øyturer.

Romtips: Sjekk fergetidene og book taxibåt i god tid. Ingenting var ledig når vi vqr her i juli.
Takk, carobak