Booking.comUSD 232
FindHotelUSD 233
Agoda.comUSD 245
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Standard rom var lite, 1,50 cm seng, bar preg av slitasje med et veldig slitt parkettgulv og håndtak på skuffer som falt av. Enkelt innredet. Lampe på sminkebord fungerte ikke og heller ikke såpedispenser i dusjen. Ikke mørkleggende gardiner.
Behagelig med få samtidig i spa, mrn lite med 1,5 time som tildelt. Også i spa var det tegn til slitasje ved at det bl.a lå flere små løse fliser (ca 2x2 cm) i det ene velværerommet.
Måtte reservere frokost ved bestilling. Det ble gjort til kl 1045, da alternativer før var opptatt. Ingen informerte oss om at ALT i buffé ble ryddet vekk kl 1100. Så det ble en dårlig og rask frokostopplevelse for oss

Alt dette til den nette sum av 3700,- for dobbeltrom. Overhodet ikke verdt prisen!!!
Betalte ekstra for buffé på kvelden - den var strålende.

Takk, grethe1234
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hadde ett flott opphold på kragerø resort. Maten var god og rommet var flott! Spaanlegget er virkelig flott med en fantastisk utsikt over kragerø. Var også innom kragerø resort sin flotte beach club og spiste god mat. Kan anbefales :)

Takk, 796freddyp
Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk flott sted, med veldig god mat og hyggelig betjening. Her har man mulighet for både avslapping og trening i ferie eller helger. Stedet er i stadig utvikling. Vi reiser ikke frivillig hjem herfra.

Takk, LoveTravel428448
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige ansatte, deilige massasjer og akkurat passe med folk i bassenget. Nydelig mat overalt, dog datteren min mente at noe av maten fra buffen med fordel kunne vært varmt, så smakte alt fantastisk. Burgeren i Kafe-baren var en av mange høydare. Vi er strålende fornøyd. Drinker uten alkohol var toppen av det beste. Takknemlig for et deilig døgn hos dere, kommer forhåpentlig tilbake nesteår.

Takk!

Takk, annastinan2021
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Strålende fornøyd med både service og atmosfæren. Store smil fra alle i resepsjonen. Nydelig utsikt også og kjekke aktiviteter for store og små. Vi koste oss utrolig mye der. Anbefaler maten på Matbaren.

Takk, Pioneer752311