Booking.comUSD 197
FindHotelUSD 194
eDreamsUSD 197
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi har tre barn og valgte en natt her for å skaffe oss litt overskudd. Snakk om paradis, å komme inn her var som å komme inn i en boble i syden. Skulle gjerne vært noen dager til. Veldig fornøyd med alt!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Gustavsteimler
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et herlig, avslappende opphold i nydelige omgivelser! Flotte rom, velsmakende mat og spa avdelingen kan virkelig anbefales! Hit vil vi veldig gjerne tilbake, både på par-tur, men også med hele familien. Takk for oss, nydelige Kragerø resort!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Aina Holla S
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Standard rom var lite, 1,50 cm seng, bar preg av slitasje med et veldig slitt parkettgulv og håndtak på skuffer som falt av. Enkelt innredet. Lampe på sminkebord fungerte ikke og heller ikke såpedispenser i dusjen. Ikke mørkleggende gardiner.
Behagelig med få samtidig i spa, mrn lite med 1,5 time som tildelt. Også i spa var det tegn til slitasje ved at det bl.a lå flere små løse fliser (ca 2x2 cm) i det ene velværerommet.
Måtte reservere frokost ved bestilling. Det ble gjort til kl 1045, da alternativer før var opptatt. Ingen informerte oss om at ALT i buffé ble ryddet vekk kl 1100. Så det ble en dårlig og rask frokostopplevelse for oss

Alt dette til den nette sum av 3700,- for dobbeltrom. Overhodet ikke verdt prisen!!!
Betalte ekstra for buffé på kvelden - den var strålende.

Takk, grethe1234
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hadde ett flott opphold på kragerø resort. Maten var god og rommet var flott! Spaanlegget er virkelig flott med en fantastisk utsikt over kragerø. Var også innom kragerø resort sin flotte beach club og spiste god mat. Kan anbefales :)

Takk, 796freddyp
Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk flott sted, med veldig god mat og hyggelig betjening. Her har man mulighet for både avslapping og trening i ferie eller helger. Stedet er i stadig utvikling. Vi reiser ikke frivillig hjem herfra.

Takk, LoveTravel428448