2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 232
Orbitz.comUSD 216
eDreamsUSD 232
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde et veldig trivelig opphold på Kragerø Resort. Hotellet byr på god mat og mange ulike aktiviteter i flotte omgivelser. Spa-avdelingen burde vært kun for voksne, eventuelt hatt en egen avdeling for barn.

Takk, S1049RMfredriks
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi har tre barn og valgte en natt her for å skaffe oss litt overskudd. Snakk om paradis, å komme inn her var som å komme inn i en boble i syden. Skulle gjerne vært noen dager til. Veldig fornøyd med alt!

Takk, Gustavsteimler
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et herlig, avslappende opphold i nydelige omgivelser! Flotte rom, velsmakende mat og spa avdelingen kan virkelig anbefales! Hit vil vi veldig gjerne tilbake, både på par-tur, men også med hele familien. Takk for oss, nydelige Kragerø resort!

Takk, Aina Holla S
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Standard rom var lite, 1,50 cm seng, bar preg av slitasje med et veldig slitt parkettgulv og håndtak på skuffer som falt av. Enkelt innredet. Lampe på sminkebord fungerte ikke og heller ikke såpedispenser i dusjen. Ikke mørkleggende gardiner.
Behagelig med få samtidig i spa, mrn lite med 1,5 time som tildelt. Også i spa var det tegn til slitasje ved at det bl.a lå flere små løse fliser (ca 2x2 cm) i det ene velværerommet.
Måtte reservere frokost ved bestilling. Det ble gjort til kl 1045, da alternativer før var opptatt. Ingen informerte oss om at ALT i buffé ble ryddet vekk kl 1100. Så det ble en dårlig og rask frokostopplevelse for oss

Alt dette til den nette sum av 3700,- for dobbeltrom. Overhodet ikke verdt prisen!!!
Betalte ekstra for buffé på kvelden - den var strålende.

Takk, grethe1234
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hadde ett flott opphold på kragerø resort. Maten var god og rommet var flott! Spaanlegget er virkelig flott med en fantastisk utsikt over kragerø. Var også innom kragerø resort sin flotte beach club og spiste god mat. Kan anbefales :)

Takk, 796freddyp