FindHotelUSD 306
eDreamsUSD 291
EtripUSD 306
Agoda.comUSD 306
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Er kjempe fornøyd med Kragerø resort. Utrolig god mat og buffet. Stort og fint område med nydelig utsikt. Rommene var fine. Spa avdelingen var veldig bra, hyggelig personale og mange plasser en kan være sosiale på. Eit fantstisk opphold med jobben.

Takk, 633bjartes
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell med hyggelige og behjelpelige ansatte! Ryddig og rent på rommet, og hotellet generelt.

Buffeten på hotellet var veldig god og variert. Anbefaler dette på det sterkeste. Enkelt å finne fram med hjelp av kart på resorten.

Romtips: Det er ikke så langt å gå opp fra dokken.
Takk, 111cecilier
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde et veldig trivelig opphold på Kragerø Resort. Hotellet byr på god mat og mange ulike aktiviteter i flotte omgivelser. Spa-avdelingen burde vært kun for voksne, eventuelt hatt en egen avdeling for barn.

Takk, S1049RMfredriks
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi har tre barn og valgte en natt her for å skaffe oss litt overskudd. Snakk om paradis, å komme inn her var som å komme inn i en boble i syden. Skulle gjerne vært noen dager til. Veldig fornøyd med alt!

Takk, Gustavsteimler
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et herlig, avslappende opphold i nydelige omgivelser! Flotte rom, velsmakende mat og spa avdelingen kan virkelig anbefales! Hit vil vi veldig gjerne tilbake, både på par-tur, men også med hele familien. Takk for oss, nydelige Kragerø resort!

Takk, Aina Holla S