Gratis avbestilling frem til 27.08.22
FindHotel
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med leilighet, betjening, spa og helt fantastisk mat. Buffeen hadde et stort og fantastisk utvalg for alle og enhver. Betjeningen var helt topp. Kommer gjerne tilbake og anbefaler med glede til andre.

Takk, liner777
Anmeldt 16. august 2021

Hadde en fantastisk spa-opplevelse med kjæresten på Kragerø Resort. Vil anbefale dette på det sterkeste! Var en kveld på spa-avdelingen uten overnatting og fikk mye for pengene :) Flotte omgivelser! Likte spesielt godt ute-badstuen.

Takk, J4220RTmariea
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en nydelig spa weekend i Kragerø. Flott service, god mat og fine omgivelser. Vil absolutt anbefale denne Resorten til andre. Vi dro utenom fellesferien og det lønner seg! Helt topp opphold her.

Takk, annemarthed2021
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Er kjempe fornøyd med Kragerø resort. Utrolig god mat og buffet. Stort og fint område med nydelig utsikt. Rommene var fine. Spa avdelingen var veldig bra, hyggelig personale og mange plasser en kan være sosiale på. Eit fantstisk opphold med jobben.

Takk, 633bjartes
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell med hyggelige og behjelpelige ansatte! Ryddig og rent på rommet, og hotellet generelt.

Buffeten på hotellet var veldig god og variert. Anbefaler dette på det sterkeste. Enkelt å finne fram med hjelp av kart på resorten.

Romtips: Det er ikke så langt å gå opp fra dokken.
Takk, 111cecilier