2 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 291
EtripUSD 306
Agoda.comUSD 306
Anmeldt 22. august 2021

Har akkuratt kommet hjem etter en fantastisk helg! Opplevelsen i resturanten var magisk! Har aldri vært borti bedre buffet! Håper ikke dette var fordi det foregår en tv inspilling på hotellet og at dere hadde flere selebre gjester denne helgen. (Blandt annet en kjent kokk) vi kommer så gjerne tilbake, og håper det er like bra da

Takk, Jannicke T
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Første gang vi var her etter mange anbefalinger!
Første inntrykket er et stort og fint område med fantastisk utsikt. Rommene var fine med utsikt mot golfbanen. Spa avdelingen var noe skuffende. Trodde det skulle være noe større. Frokosten var god med masse utvalg. To ting som trakk ned:
1 Middagen var vår største skuffelse. Hamburger og pizza var ikke noe vi prøver igjen(tørt). Vi fikk feil dessert og lite/ dårlig service i forhold til folkemengde. De var sjeldent ved bordet og tomme tallerken sto veeeldig lenge. Min mann prøvde å få tak i en servitør flere ganger men uten hell. Ønsket blant annet mer drikke. En ung ,kvinnelig personale som verken smilte eller var service innsikt trakk også ned. Virket som det var hennes første jobb og noe hun ikke trivdes med. Den eldste servitøren (tror jeg) var fantastisk. Han kom til bordet vårt etter 45 min da vi vinket han inn . Han spurte om dessert, smakte maten og var veldig hyggelig i tonen!
2 full fest til 0230 med bråk, høy musikk osv. MEN etter en liten tlf på om dette var ok ift deres policy så ble det håndtert svært profesjonelt og lyden og bråket tok slutt ila 10 min! Vi hørte at noen fra resepsjonen kom (banket på 10 ganger med høy stemme som sier noe om lydnivået) og informerte om innetid. Igjen, veldig profesjonelt.
Alt i alt, noen pluss og minus men restauranten, servicen og bassenget skuffet.

1  Takk, Aina R
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med leilighet, betjening, spa og helt fantastisk mat. Buffeen hadde et stort og fantastisk utvalg for alle og enhver. Betjeningen var helt topp. Kommer gjerne tilbake og anbefaler med glede til andre.

Takk, liner777
Anmeldt 16. august 2021

Hadde en fantastisk spa-opplevelse med kjæresten på Kragerø Resort. Vil anbefale dette på det sterkeste! Var en kveld på spa-avdelingen uten overnatting og fikk mye for pengene :) Flotte omgivelser! Likte spesielt godt ute-badstuen.

Takk, J4220RTmariea
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en nydelig spa weekend i Kragerø. Flott service, god mat og fine omgivelser. Vil absolutt anbefale denne Resorten til andre. Vi dro utenom fellesferien og det lønner seg! Helt topp opphold her.

Takk, annemarthed2021