Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Trip.comUSD 161
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Vi gledet oss så mye for denne turen fordi det var så vakkert i bildene på Instagram. Likevel, var første inntrykk på rommet ikke så godt. Lurte på om kun folk med masse penger blir behandlet bra? Rommet vårt hadde ikke lys, og var glovarmt. Lyset ble fikset etterhvert, men fikk beskjed om at rommet ikke hadde ventilasjon, og måtte åpne døra til balkongen for å få luft inn. (Selv toaletter ved siden av restauranten var mye mer kjøligere enn rommet vårt, og kunne sove der :).
Vi betalte 20 minutters spabehandling, men det var ikke 20 minutter dessverre.
Mannen bestilte mat på baren, og de som jobbet der ikke var veldig hyggelige, og brød til maten ble glemt, og det kom halv time etter at han var ferdig med salaten. Fikk brød til slutt fordi jeg sa ifra. :).
Vi er ganske skuffet i forhold til hvor mye vi hadde gledet oss til. Ellers spa man har fri tilgang til er ganske bra.

Takk, Anwick123
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Dro på kjæresteovernatting. Syntes 2400 kr for et lite rom er dyrt. Sengene var 2 enkeltsenger slått sammen, helt håpløst og burde ikke vært tilbudt/gitt til noen som tydelig er der som par. Behandling i spa helt nydelig. God mat. Tar hensyn til corona og mange muligheter for håndsprit, god avstand og føltes «trygt» til frokost. Godt jobbet der.

Eneste minus er rommene som er lite «hyggelige» og er svært enkle. Kunne tenkt meg et opphold igjen, men til den prisen velger jeg fort noe annet.

Takk, lise l
Anmeldt 22. august 2021

Har akkuratt kommet hjem etter en fantastisk helg! Opplevelsen i resturanten var magisk! Har aldri vært borti bedre buffet! Håper ikke dette var fordi det foregår en tv inspilling på hotellet og at dere hadde flere selebre gjester denne helgen. (Blandt annet en kjent kokk) vi kommer så gjerne tilbake, og håper det er like bra da

Takk, Jannicke T
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Første gang vi var her etter mange anbefalinger!
Første inntrykket er et stort og fint område med fantastisk utsikt. Rommene var fine med utsikt mot golfbanen. Spa avdelingen var noe skuffende. Trodde det skulle være noe større. Frokosten var god med masse utvalg. To ting som trakk ned:
1 Middagen var vår største skuffelse. Hamburger og pizza var ikke noe vi prøver igjen(tørt). Vi fikk feil dessert og lite/ dårlig service i forhold til folkemengde. De var sjeldent ved bordet og tomme tallerken sto veeeldig lenge. Min mann prøvde å få tak i en servitør flere ganger men uten hell. Ønsket blant annet mer drikke. En ung ,kvinnelig personale som verken smilte eller var service innsikt trakk også ned. Virket som det var hennes første jobb og noe hun ikke trivdes med. Den eldste servitøren (tror jeg) var fantastisk. Han kom til bordet vårt etter 45 min da vi vinket han inn . Han spurte om dessert, smakte maten og var veldig hyggelig i tonen!
2 full fest til 0230 med bråk, høy musikk osv. MEN etter en liten tlf på om dette var ok ift deres policy så ble det håndtert svært profesjonelt og lyden og bråket tok slutt ila 10 min! Vi hørte at noen fra resepsjonen kom (banket på 10 ganger med høy stemme som sier noe om lydnivået) og informerte om innetid. Igjen, veldig profesjonelt.
Alt i alt, noen pluss og minus men restauranten, servicen og bassenget skuffet.

1  Takk, Aina R
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med leilighet, betjening, spa og helt fantastisk mat. Buffeen hadde et stort og fantastisk utvalg for alle og enhver. Betjeningen var helt topp. Kommer gjerne tilbake og anbefaler med glede til andre.

Takk, liner777