Gratis avbestilling frem til 30.09.22
FindHotel
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk dag med avslapping i flott spa avdeling, deilig massasje og nydelig mat! Hyggelig personale som tok oss godt imot både i resepsjonen, til behandling og ved servering av maten.Masse for pengene. Vi kommer gladelig igjen

Takk, tonjek840
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Kragerø resort er den fineste hotellet jeg har vært på, og med en fantastisk mattilbud . Utsikten var kjempe fin og rommene var ypperlig. Vil gjerne komme tilbake med samboeren for å nyte tilbudene som finnes.

Takk, thynguyen2019
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Hatt et fantastisk opphold på Kragerø resort.
Spa var en rolig og god atmosfære, noen badstuer osv som var ute av drift (et lite minus, da vi ønsket å teste)
Spiste buffet, og den kan ikke få annet enn terningkast 6! Maten og ikke minst desserten var fortreffelig!
Rommene var store, fine og rene!
Også et et pluss at personale er blide og imøtekommende.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, 186kjerstin
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Vi gledet oss så mye for denne turen fordi det var så vakkert i bildene på Instagram. Likevel, var første inntrykk på rommet ikke så godt. Lurte på om kun folk med masse penger blir behandlet bra? Rommet vårt hadde ikke lys, og var glovarmt. Lyset ble fikset etterhvert, men fikk beskjed om at rommet ikke hadde ventilasjon, og måtte åpne døra til balkongen for å få luft inn. (Selv toaletter ved siden av restauranten var mye mer kjøligere enn rommet vårt, og kunne sove der :).
Vi betalte 20 minutters spabehandling, men det var ikke 20 minutter dessverre.
Mannen bestilte mat på baren, og de som jobbet der ikke var veldig hyggelige, og brød til maten ble glemt, og det kom halv time etter at han var ferdig med salaten. Fikk brød til slutt fordi jeg sa ifra. :).
Vi er ganske skuffet i forhold til hvor mye vi hadde gledet oss til. Ellers spa man har fri tilgang til er ganske bra.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Anwick123
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Dro på kjæresteovernatting. Syntes 2400 kr for et lite rom er dyrt. Sengene var 2 enkeltsenger slått sammen, helt håpløst og burde ikke vært tilbudt/gitt til noen som tydelig er der som par. Behandling i spa helt nydelig. God mat. Tar hensyn til corona og mange muligheter for håndsprit, god avstand og føltes «trygt» til frokost. Godt jobbet der.

Eneste minus er rommene som er lite «hyggelige» og er svært enkle. Kunne tenkt meg et opphold igjen, men til den prisen velger jeg fort noe annet.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, lise l