Gratis avbestilling frem til 07.10.22
FindHotel
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Fint opphold, fine basseng, helt grei mat, veldig fin beliggenhet med vakre omgivelser. Personalet var hjelpsomme, hyggelige, og hotellrommet var fint og rolig med flott utsikt. Gode muligheter for å golfe om man er interessert i det.

Takk, karlerikjorgensen
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Flott opphold med gode kollegaer. Hele anlegget ble benyttet, spa, golbanen og beach cluben. Selv om baren og restauranten i beach cluben var stengt, så koste vi oss på solsengene og badet fra brygga i strålende september-vær. Vi fikk nydelig mat og drikke i restauranten på resorten, gjennom hele oppholdet, og fikk fantastisk service av kelneren Gabriel, gjennom hele oppholdet

Takk, Safari05278565823
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Overrasket søsteren med velværedag på Kragerø resort. Vi benyttet spa anlegget før en deilig behandling (Smak av Kragerø resort) etterfulgt av en utrolig deilig lunsj. En helt fantastisk dag! 10 av 10

Takk, HeleneS1108
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk dag med avslapping i flott spa avdeling, deilig massasje og nydelig mat! Hyggelig personale som tok oss godt imot både i resepsjonen, til behandling og ved servering av maten.Masse for pengene. Vi kommer gladelig igjen

Takk, tonjek840
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Kragerø resort er den fineste hotellet jeg har vært på, og med en fantastisk mattilbud . Utsikten var kjempe fin og rommene var ypperlig. Vil gjerne komme tilbake med samboeren for å nyte tilbudene som finnes.

Takk, thynguyen2019