Gratis avbestilling frem til 30.09.22
Orbitz.comUSD 155
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Det er heilt klart mitt favoritthotell i Norge!!!!!
God sjømat i buffeten, fint design, sjarmerande beliggenheit og spaaa!!! Vi feira bursdagen til mannen min der 1-3 september. Vi var heldige med strålande sol og fint vær. Fekk sydenkjensle på stranda ved hotellet.

Eg vil gjerne tilbake!

Sterkt anbefalt! ❤️

Takk, Julia_FarsundStorvik
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi var her fra fredag til søndag. God mat, god service og trygg smittervernhåndtering. Noe begrenset tid i spa grunnet covid, men dette ble håndtert fint. Lettvint parkering mot avgift, men fungerende elbillading.

Takk, V1200OYcamillar
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Fint opphold, fine basseng, helt grei mat, veldig fin beliggenhet med vakre omgivelser. Personalet var hjelpsomme, hyggelige, og hotellrommet var fint og rolig med flott utsikt. Gode muligheter for å golfe om man er interessert i det.

Takk, karlerikjorgensen
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Flott opphold med gode kollegaer. Hele anlegget ble benyttet, spa, golbanen og beach cluben. Selv om baren og restauranten i beach cluben var stengt, så koste vi oss på solsengene og badet fra brygga i strålende september-vær. Vi fikk nydelig mat og drikke i restauranten på resorten, gjennom hele oppholdet, og fikk fantastisk service av kelneren Gabriel, gjennom hele oppholdet

Takk, Safari05278565823
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Overrasket søsteren med velværedag på Kragerø resort. Vi benyttet spa anlegget før en deilig behandling (Smak av Kragerø resort) etterfulgt av en utrolig deilig lunsj. En helt fantastisk dag! 10 av 10

Takk, HeleneS1108