“Minnestund bespisning”

Har du et bilde?
Legg det til.
Saint Joseph Panorama
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Etter en begravelse ble jeg invitert til en minnestund. Vi var 40 personer som ble tatt vel i mot. Spisestedet ligger i 5. Etg i Olavsgate 26. Det var egen parkering 50 m fra stedet. Stedet har 1 vare/personheis . Adkomsten var noe kronglete, men ok om man kunne vente på tur til heisen. Vennlig betjening som fulgte bra opp serveringen. Maten var meget god og ble servert godt varmt. Som sted for større selskaper er dette et flott alternativ som selskapslokale.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Gwaas

Anmeldt 21. november 2017

For en flott utsikt over den fine byen vår fra en nydelig blomstrende veranda/uteplass. Veldig hyggelige verter.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, kaffekroken
Anmeldt 15. juni 2016

Var her i en 50 årsdag. 40 gjester fra 7 til 86. Fungerte utmerket. Nydelig mat og veldig hyggelig betjening. Ikke som en restaurant, mer som i et hjem. Flott terrasse med utsikt over byen og sittegrupper. Flotteste heis ever med møbler.
Gleder meg til å komme tilbake

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Sij0j0
Anmeldt 26. april 2016

Et fantastisk trivelig selskapslokale,med en flott veranda med utsikt over Porsgrunn.God mat servert av en hyggelig betjening.Denne restauranten kan anbefales på det varmeste til sluttet selskaper.Driver også catering.

Dato for besøk: april 2016
Takk, Pero391