“Bra”
Anmeldelse av Burger King

Burger King
Vurdert som nr. 36 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Store fine lokaler, ganske rent og ryddig. Litt minus for at cola zero bare var vann, var antagelig tom. Lettvint og greit med bestillingsmaskin, og overkommelig ventetid. Ca 15-16 min. Har prøvd stedet 2 ganger , det var omtrent likt. Det jeg savner er en sprit dispenser, når alle bestiller og tar på denne maskinen samt betalingsterminal og så skal spise finger mat, ganske ekkelt , synes det er rart det ikke er påkrevd med en dispenser . Men ellers, et bra sted, og maten kjenner vel de fleste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Marixx190479

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Som Burger King restauranter flest. Fint lokale med et lite lekestativ i et hjørne.
Grei mat, blide folk bak kassen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Adventures67
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Rask service og nesten alt rett ☺ Klatretårn ute scorer høyt mens mor og far inntar kaffen. Rett ved E18.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Brenda C
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Bestilte en ordinær og burger, uten fries og brus. Den lå i hylla klargjort lenge før de gav meg min, tok sikkert 10 minutter. Kommer aldri tilbake hit for en burger på farten.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, TheMichelinGuide
Anmeldt 23. april 2018

På tur med barnebarn,er det populært med Burger King.Rask hyggelig,og behjelpelig betjening.Maten helt ok.Som forventet.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Pero391

Reisende som så på Burger King, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Burger King? Del dine erfaringer!