“Lunsj”
Anmeldelse av Elvebredden Kafe

Elvebredden Kafe
Vurdert som nr. 4 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 16. juli 2020

Helt fantastisk liten skatt! Fjøla til barna var endelig den type lunsj barn fortjener. Men omtanke og kjærlighet. Takk!

Takk, mvaleriam01

Anmeldt 13. juli 2020

Et trivelig sted. Flott meny noe for enhver anledning. Vi bestilte denne gangen smørbrød med laks. Helt topp. Det er hyggelig atmosfære og betjeningen er helt topp. De bryr seg, de vil ditt beste. En liten hake når vi fikk bestikket ferdig innpakket, noe som skal gjøres grunnet Corona. Men når vi pakket ut bestikket kunne det vært en mye bedre kvalitet på servietten - den var stusselig. Et forbedringspotensiale. Men opplevelsen i sin helhet - topp må bare prøves. Be happy !

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Ullern21
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Cafe med hyggelig innredning, serviceminded personale og deilige kaker og småretter. Et must å besøke når du er i Porsgrunn

Dato for besøk: juni 2020
Takk, elisabethf1973
Anmeldt 15. mai 2020

Hyggelig betjening og topp service. Vi fikk kaffe påfyll gratis. Flott atmosfære. Ser utover Skiens elven og over på " Vest sia" med mange flotte boliger - skkker noen historiske. Hyggelig miljø. Rolig og fin bakgrunnsmusikk. Videre var mnyen i dag variert og vanskelig å velge i siden det var mye spennende. Stedet kan trykt anbefales. Ikke minst kaker til kaffen som en avslutning på et godt måltid. Be happy!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Ullern21
Anmeldt 12. februar 2020

Koselig sted med god atmosfære og flott beliggenhet. God kaffe og veldig gode ferske kanelboller! Må prøves.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, AnitaK3597

Reisende som så på Elvebredden Kafe, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Elvebredden Kafe? Del dine erfaringer!