“Elendig service”
Anmeldelse av Elvebredden Kafe

Elvebredden Kafe
Vurdert som nr. 3 av 50 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 6. august 2021

Vi kjøpte mat og kaffe, og spurte om å få et glass vann ved siden av maten. Det var ikke mulig, fordi vi måtte kjøpe flaskevann. Så vi diskuterer litt med servitøren, fordi det virka meningsløst at vi ikke kunne få et glass når glassene sto på rekke og rad og springen var like bak. Servitøren sto fast på sitt og sa at «det er jo bare 26 kr for ei flaske, og det er jo mindre enn brus» og at «vi har ikke tid til å løpe rundt med vann til alle», som om det skulle utgjøre noen forskjell i idiotien. Maten var ok, kommer nok ikke tilbake

Takk, h_konkristiansen2021

Anmeldt 21. mars 2021 via mobile enheter

Bestilte en kaffe. Da jeg skulle gå ut var det noe feil med utgangsdøren så den gikk halveis opp slik at jeg mistet kaffen i bakken. Hun som jobbet i baren så alt sammen, hun kom ikke å hjalp til, og jeg måtte kjøpe meg en ny kopp kaffe.. 90kr for en kaffelatter er i overkant. Stusselig av Elvebredden.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, kres1_litenj
Anmeldt 16. februar 2021 via mobile enheter

God mat, fin utsikt og hyggelig betjening. Dette var vårt tredje besøk til Elvebredden kafe. Godt utvalg av glutenfrie produkter, både smørbrød og tre glutenfrie kaker den dagen vi var der. Fantastiske glutenfrie brownies. Nydelig remulade til roastbiff. Retro atmosfære og utsikt mot elven hvis du er veldig heldig med bordplasseringen. Ellers utsikt mot en liten park.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 653trudef
Anmeldt 26. september 2020

Dette er Porsgrunns hyggeligste sted for et kafébesøk. Rikholdig meny og alt er velsmakende. Teatime er et godt valg, da får man en litt annen utgave av Afternoon tea som er både lekkert se på og et godt måltid.
Eneste minuset for meg er at det ikke er mulig å få et glass vann fra kranen til maten, en må kjøpe flaskevann. Det skyldes på korona, men det blir for dum. For meg er det å kjøpe vann i flaske aldri et alternativ så lenge det finnes rent vann fra kranen, det er miljømessig helt forkastelig. Håper dere slutter med dette tullete påfunnet,,
Jeg besøker denne kafe ofte, kan anbefales .

Dato for besøk: september 2020
Takk, Fson62
Anmeldt 30. august 2020

Vi kom akkurat tidsnok til en hyggelig huskonsert til maten. God service og god mat. Vil nok besøke stedet igjen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, oddegils

Reisende som så på Elvebredden Kafe, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Elvebredden Kafe? Del dine erfaringer!