“Lett lunsj i trivelige lokaler”
Anmeldelse av Elvebredden Kafe

Elvebredden Kafe
Vurdert som nr. 4 av 49 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 4. juli 2023 via mobile enheter

Planke med ost og skinke. Nydelig lyst brød med sesmafrø og servert med godt smør (ved siden). Enkelt og godt.

Stedet er litt moderne grått møter vintage stil. Ikke helt gjennomført, men koselige bord og både par og familier. Hyggelig personale.

Parkering i nærheten (lykke til)

Verdt en tur :)

Dato for besøk: juli 2023
Takk, VikingHighlander

Anmeldt 8. mai 2023 via mobile enheter

Alltid koselig atmosfære, god mat, og et fredelig sted å ta seg en pust i bakken. Hjemmekoselig atmosfære med brukte møbler, med god sans for estetikk er dette innredet.
Maten er lette retter, variert mellom salater, supper og ikke minst de enkle men gode «brødfjølene». God kaffe 🙏🏻

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Beate A
Anmeldt 10. mars 2023

Var der en time før stengetid og da virket det ut som personellet var mer interessert å prate med hverandre når vi kom en å ta seg av kunder. Prøvde å si takk for oss når vi gikk men da var det mobiltelefonen som var mer aktuelt.
Maten vi bestilte var foccacia med kyllingsalat. Dette var et lass med salat men kyllingen var nesten fraværende. Noen få meget tynne skiver som så mer ut som pålegg-skiver. Dette stod langt fra i forhold til prisnivået.
Besøkte stedet for et par år siden og med en meget god opplevelse på mat og service. Ville prøve dette stedet igjen nå, men dessverre med en helt annen opplevelse. Service og mat har snudd helt om nå.

Dato for besøk: mars 2023
Takk, 37--Telemark
Anmeldt 5. november 2022 via mobile enheter

Bestilte liten tapas, karbonadesmørbrød og 2 barneplater. God mat, koselige lokaler og hyggelig personell. Vi koste oss veldig, litt lite å velge i for barn ( 2 på 10 år og en på 12 år). Syntes og det var litt stive cafe priser, kom på nesten 1000kr. Passer nok bedre for voksenlunsj/ cafebesøk. Kommer igjen med venninner neste gang 😊

Dato for besøk: november 2022
Takk, 894adar
Anmeldt 24. juli 2022 via mobile enheter

Maten var som tidligere velsmakende og gode porsjoner. Hyggelig betjening som ga god service. Her skal vi tilbake og gleder oss til det.

Dato for besøk: mars 2022
Takk, SjavenSjaven

Reisende som så på Elvebredden Kafe, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Elvebredden Kafe? Del dine erfaringer!