“Kommer igjen.”
Anmeldelse av Nan Wan Garden Downtown

Nan Wan Garden Downtown
Vurdert som nr. 32 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Jeg tok med mat hjem. Her er det alltid god mat. Både den kinesiske og norske maten.. betjeningen er blide og høflige.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 894hannes

Anmeldt 10. desember 2018

På hjemveien så stoppet vi her for å spise også å handle litt.
Vår servitrise virket litt sur denne dagen og det hjalp ikke da kommunikasjonen sviktet mellom oss, men vi ble enige til slutt. Maten var god, men minuset var desserten for eplekaka var litt deigete. Samt at venninna vår ikke kunne bestille sjokoladeis til denne rette (Mulig kommunikasjonssvikt her og)

Takk, AST81
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Har såvidt 5små kyllingbiter i kylling m søtsaus. Kun grønnsaker å saus, de tror vel at folk ikke merker det fordi kyllingen er samme farge som grønnsakene. Noe spesielt godt var det heller ikke. Sa ifra men fikk ikke avslag eller beklager eller noe. Om man er gira på å kun spise grønnsaker og ris er det en fin plass å gå...

1  Takk, lisame1234
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Min kone kjøpte 8c og jeg 24. Begge smakte så dårlig at vi ikke kunne spise det opp. Sausen smakte elendig, de ulike kjøtttypene hadde en merkelig konsistens og servicen var dårlig. Veldig god stekt banan med is.

1  Takk, 702oveh
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte kinamat som jeg tok med hjem. Tok med meg hjem. Det er det andre som også gjør. Kunder sitter ned å spiser også. Supert

Takk, 894hannes

Reisende som så på Nan Wan Garden Downtown, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Nan Wan Garden Downtown? Del dine erfaringer!