“God mat, super service!”
Anmeldelse av Nan Wan Garden Downtown - STENGT

Nan Wan Garden Downtown
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra restaurant, god mat og drikke til gode priser, samt super service gjør dette til en restaurant jeg kan varmt anbefale!

1  Takk, 757_yvindg

Anmeldt 14. november 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelig personale. Vi kjøpte take away. Kan anbefales. Personalet var flinke til å rydde mm. Kunder og personalet holdt god avstand i disse tider. Tommel opp.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, 894hannes
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Kjøper take away. God mat og bra med porsjoner. Kan anbefale å spise i restauranten eller ta med hjem. God service og kommer igjen

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 894hannes
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

God service og god mat. Vi bestille mat til å ta med hjem. Rikelig posjoner.De lager både norsk og kinesisk mat. Kommer igjen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 894hannes
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

God service og mat. Har take away og kan spise i restauranten. Har både norske og kinesiske retter. Kommer igjen.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 894hannes