“Lunch”
Anmeldelse av Elvespeılet Mat&Vinbar

Elvespeılet Mat&Vinbar
Vurdert som nr. 17 av 48 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Min mann og jeg spiste en kjempegod lunch på kafeen for to dager siden ! Betjeningen var svært hyggelige og oppmerksomme og gjorde det lille ekstra som vi ofte savner . Menyen var i utgangspunktet ikke veldig orginal men da maten kom var den både svært tiltalende presentert og smakte helt nydelig ! Prisen var gjennomsnittlig og akseptabel særlig fordi porsjonene var så rikelige . Vi samtalte om måltidet og smakene i etterkant og kommer snart tilbake !!Ambefales !!

1  Takk, Gro F

Anmeldt 7. august 2018

Vakkert sted med god mat. Godt med plass både ute og inne. Hyggelig personale. Første gang jeg har opplevd at man blir spurt om man vil ha med matrester hjem om man ikke hr orket alt, veldig bra.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Bergljot Ree H
Anmeldt 24. august 2021

Anmeldt 29. september 2018

Reisende som så på Elvespeılet Mat&Vinbar, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Elvespeılet Mat&Vinbar? Del dine erfaringer!