“Mye god mat”
Anmeldelse av Elvespeılet Mat&Vinbar

Elvespeılet Mat&Vinbar
Vurdert som nr. 9 av 46 Restauranter i Porsgrunn
Anmeldt 5. august 2020

Her får du mye mat og god mat for en billig penge. Fine plasser både inne og ute langs Porsgrunnselva.
Utrolig hyggelig under «Sommerspeilet».

Takk, kristianr865

Anmeldt 12. februar 2020

Veldig bra mat&Vinbar, om du skal ha lunsj, et glass vin før konsert eller leie hele stedet til fest. Veldig flinke og hyggelig drivere og personell. Anbefales!

1  Takk, KjellPorsgrunn
Anmeldt 12. februar 2020

Hyggelig sted med god mat og drikke. Veldig bra service av hyggelige ansatte. Supert sted å spise før show eller konsert.

Dato for besøk: september 2019
Takk, AnitaK3597
Anmeldt 8. februar 2020

Vi hadde bestilt bord etter en konsert. Maten var bare helt nydelig, en opplevelse. Jeg hadde hjortefilet og mann min kveite. Begge var like fornøyd. Jeg skrapte tallerkenen, hadde lyst til å sleike den ren, - men torde ikke :-)

Takk, BeritB_11
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Anbefaler et besøk. Vi spiste Cæsarsalat, og den var veldig god. Stor porsjon, og kyllingen var veldig saftig. Koselig plass. Vi kommer nok igjen.

Takk, heidib938

Reisende som så på Elvespeılet Mat&Vinbar, så også på

Porsgrunn, Porsgrunn kommune

Har du vært i Elvespeılet Mat&Vinbar? Del dine erfaringer!