FindHotel
SPAR USD 19
ZenHotels.comUSD 143
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Nytt, rent og ryddig. Hyggelig betjening og god frokost. Flott å se solnedgangen fra takterrassen. Gode senger, men minimalisme og funksjonalisme er vel tatt helt ut og litt vel langt. Husk å få rom som ikke er vendt mot atriumene. Flott utgangspunkt for å vandre i fin by.

Takk, KingKEB
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hotellets fellesområder og rom var rent og ryddig.
De har høy fokus på sikkerhet (Covid 19), gjennomført på en hyggelig og praktisk måte.
Rommet var praktisk og fremsto som nytt.
Hyggelig og hjelpsomt personale
God frokost

2  Takk, sjorbotten
Anmeldt 8. juli 2020

Har bodd på Comfort Hotell i Porsgrunn flere ganger siste månedene. Alltid møtt av smilende, hyggelige og svært imøtekommende personale, både i resepsjon og på frokostserveringen. Nå har de også oppgradert Covid-19 frokosten fra relativt enkle forkostbrett til peke-buffet, og det var en kjærkommen forandring som syntes å fungere fint. Siste morgenen skulle vi tidlig avgårde, fikk da frokostposer, kaffe og juice som vi hentet i resepsjonen. Der lå det pent innpakkede skiver og sandwicher som bestilt samt en utrolig hyggelig liten hilsen med takk for besøket. Var virkelig frokostposer med det lille ekstra. Har ellers bodd i dobbeltrom og suite med connecting door til dobbeltrom. Pene, nye rom, romslig suite. Suiten vendte mot togstasjon og busstasjon, bråket litt mer enn det vi fikk forespeilet men sov rimelig greit. Supert med skikkelige blendingsgardiner. Likte også at man måtte aktivt be om stell av rommet, tror set gjør at man får et litt mer bevisst forhold til om det faktisk er nødvendig med daglig stell. Alt i alt et meget hyggelig sted å oppholde seg i Porsgrunn, sannsynligvis Grenlands beste hotell!

2  Takk, johre
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Flott og nytt hotell med fine og stilfulle rom. Vi hadde booket et superior double rom og var veldig fornøyd med det. Store vinduer med fin utsikt over Porsgrunn, gode senger og stort bad.
Personalet var imøtekommende og serviceinnstil. Godt frokosttolbud til tross for korona-restriksjoner.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, tonje_93
Anmeldt 8. juni 2020

Fantastisk service i et nytt og moderne hotell - value for money, sier det meste.
Svært imtøtekommende og hyggelig betjening både før og under oppholdet. Imponerdende service nivå. God parkering, nye moderne rom. Godt renhold. God frokost. Anbefales :)

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, RuneT_1972