Trip.com
Destinia.comUSD 159
Anmeldt 12. juli 2021

Dette er et fint og moderne hotel. Sliter lite med logistikken da alt foregår via resepsjonen.
Lite handover informasjon mellom vaktene, så har du noe å meddele så vær sikker på at det blir mottatt og overført til neste vakt.
Jeg hadde et premium rom, kan anbefales, passe stort og god utsikt:)
Skulle ønske at det ikke var så "trangt" rundt resepsjonen, det ble litt følelsen av å stå oppå hverandre i disse Covid-19 tiden. Noe av dette skyldes at baren og resepsjonen er samme plass.
Personalet er høflig og er opptatt av pålagte protokoller i forhold til alle de regulative forhold vedr Covid-19, skjenkebestemmelser og forøvrig sikkerhet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Trond S
Anmeldt 7. mai 2021 via mobile enheter

Porsgrunns nye hotell ligger sentralt plassert på Kammerherreløkka rett ved byparken. Hotellet er stort og luftig med velutstyrte rom og de ansatte er superhyggelige. Det er gode parkeringsmuligheter i kjelleren med raske ladere for de som trenger det.

Grunnet pandemi er det fullt fokus på smittevern og hotellet gjør her en god jobb med avstandsmerking og sprit tilgjengelig flere steder.

Jådæ, her kosa vi vårs

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Svein72
Anmeldt 9. april 2021

Dette var min første opplevelse med Comfort Hotell Porsgrunn. Noe jeg ikke angrer på. Her ble jeg tatt i mot av en hyggelig resepsjonist som informerte om hotellet. Jeg ble oppgradert og fikk et utmerket rom med utsikt mot NAV og jernbanestasjonen. Rommet var rydding og rent. Jeg var tidlig til frokost neste dag, så jeg fikk frokostsalen for meg selv. God og mett og godt utvalg gjorde at jeg kunne dra fra Porsgrunn god og mett. Takk for meg. Kommer tilbake.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, haraldja
Anmeldt 15. februar 2021 via mobile enheter

Hadde booket suite for min kjære og meg, for å feire valentines. Ble litt skuffet når vi fikk en suite i 2. etg, med utsikt over NAV bygget og jernbanestasjonen. Så man burde vel spesifisere at man ønsker rom høyere opp om det er tilfelle. Ellers enn det, så var frokosten god, til tross for COVID-19 tiltak. Servicen i resepsjonen var upåklagelig. Koselig personalet.
Eneste minuset var at vi fant noen tomme og halvtomme ølbokser under senga på rommet. Synes også det var lite/dårlig med bilder av rommet på hotellets nettsider.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, freddern21
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Nytt, rent og ryddig. Hyggelig betjening og god frokost. Flott å se solnedgangen fra takterrassen. Gode senger, men minimalisme og funksjonalisme er vel tatt helt ut og litt vel langt. Husk å få rom som ikke er vendt mot atriumene. Flott utgangspunkt for å vandre i fin by.

1  Takk, KingKEB